שרונה פרינץ (58), שנחשפה בתוכנית "המתחזים" של חיים אתגר לאחר שהציגה את עצמה בתור רופאה, תשהה במעצר עד להגשת כתב אישום נגדה בימים הקרובים. בתום חקירה שניהלו חוקרי ימ"ר ירושלים, הגישה המשטרה היום (שני) לבית המשפט הצהרת תובע. בכתב האישום שיוגש נגדה ייטען כי פרינץ הונתה גברים בעשרות אלפי שקלים, וניסתה להוציא מהמדינה תיעוד רשמי מזויף ללא הצלחה.
2 צפייה בגלריה
שרונה פרינץ
שרונה פרינץ
הונתה גברים והתחזתה לרופאה. שרונה פרינץ
(צילום: דוברות המשטרה)
לפני כחודשיים התקבלה במשטרה תלונה אודות התחזות, הונאה, מרמה וגניבה נגד תושבת ירושלים. הגבר שהתלונן טען כי היה בקשר זוגי עם פרינץ, שבמהלכו היא התחזתה בפניו לרופאה ולקחה ממנו כספים במרמה.
בעקבות התלונה נפתחה חקירה סמויה נגד פרינץ. מממצאיה עלה כי פרינץ הבטיחה לבן זוגה סיוע בקבלת דרכון בריטי, ואף שיקרה לו שהיא בהיריון ממנו. לאורך כל תקופת הזוגיות שלהם היא הציגה מצג שווא ביחס למגוון נושאים, וכך קיבלה מבן זוגה 100 אלף שקל במרמה.
על פי החשד הונתה פרינץ גברים נוספים וניסתה להונות כמה אחרים. במהלך החקירה איתרו חוקרי ימ"ר ירושלים קורבן נוסף, שלא ידע על מעשי ההונאה והעוקץ וזומן לגביית עדות. לפי עדותו, פרינץ יצרה עימו קשר, וטענה כי היא חולה במחלה קשה שמצריכה ממנה לעבור הליך רפואי יקר בחו"ל. עקב דבריה, הוא העביר לה 50 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
שרונה פרינץ
שרונה פרינץ
ניסתה להשיג תיעוד רשמי של המדינה במרמה
(צילום: דוברות המשטרה)
פרינץ נכנסה לכלא בעבר בגין עבירות דומות, לאחר שבשנת 2014 גזר עליה בית המשפט עונש של תשע שנים ושלושה חודשי מאסר. היא הורשעה בכך שבמשך שנים התחזתה למטפלת מוסמכת או לרופאה, והונתה עשרות מטופלים. במסגרת פעולות ההתחזות שלה קיבלה פרינץ חולי סוכרת רבים, גבתה מהם כספים במרמה, ולחלקם אף רשמה תרופות שנאסרו על ידי משרד הבריאות.
בשנה שעברה, חודשים אחדים לאחר שהשתחררה מהמאסר אותו ריצתה, ניסתה פרינץ להשיג תיעוד רשמי של מדינת ישראל במרמה. היא עשתה זאת על ידי הצגת דרכון זר מזויף ובזהות בדויה של אדם אחר, אך בסופו של דבר נכשלה בכך. בסוף חודש מאי האחרון היא נעצרה, ונערך בדירתה חיפוש – שבסיומו אותרו עשרות אלפי שקלים שהשיגה בהונאה מקורבנותיה.