מתנגד החיסונים חי שאוליאן נפטר הבוקר (יום ב') בבית החולים וולפסון בחולון כשבוע לאחר שאושפז במצב קשה אחרי שנדבק בקורונה.
2 צפייה בגלריה
חי שאוליאן ז"ל
חי שאוליאן ז"ל
חי שאוליאן בתמונה מבית החולים
שאוליאן היה מוכר בתור מארגן הפגנות ופעיל ברשתות החברתיות נגד התו הירוק, נגד חובת עטיית המסכות ונגד החיסונים. הוא קרא לחבריו ולעוקביו להימנע מהתחסנות נגד קורונה, וחזר וטען ש"אין מגפה - החיסון מיותר ומסוכן".
מצבו של שאוליאן הידרדר בימים האחרונים. שלשום פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תמונה שבה הוא נראה מחובר לחמצן בלחץ גבוה, ותיאר את חומרת מחלתו. "מצבי קריטי, לא מסוגל לדבר ולהגיב לאנשים. אין לי חמצן. חוסר חמצן הוא דבר נורא ואיום", כתב וביקש שיתפללו לשלומו. הוא קרא לתומכיו להילחם נגד המדינה, שכלשונו "מבצעת כפייה אינטרסנטית פושעת. אל תוותרו, התו הירוק לא יקום בישראל. אין לו קשר לקורונה, אין לו קשר לחיסונים יש לו קשר לכפייה".
2 צפייה בגלריה
חי שאוליאן ז"ל
חי שאוליאן ז"ל
חי שאוליאן באחת ההפגנות
(צילום: אופיר גפקוביץ)
באחת ההפגנות נגד התו הירוק שנערכה בירושלים לפני כשבועיים, נעצר שאוליאן והובא להארכת מעצר למחרת. זמן קצר לאחר מכן הוא החל שלא לחוש בטוב וכשהגיע לבית החולים התגלה שהוא נדבק בנגיף. לפני שבוע העלה סרטון לרשתות החברתיות ממיטת בית החולים ואמר כי "משטרת ירושלים ניסתה להרעיל אותי. בחיים שלי לא הרגשתי ככה. כל השבוע נאבקתי כאילו כלום לא קרה, אך היום כבר לא יכולתי לנשום והלכתי לקופת החולים ומשם פוניתי לבית החולים וולפסון. אם יקרה לי משהו - שתדעו שזה ניסיון חיסול שלי".
תומכיו ברשת כבר החלו להלין כי שאוליאן לא קיבל טיפול ראוי. אחד מהם כתב "מדובר בעבודה של השב''כ בשיתוף משטרת ישראל וגורמים בבית חולים וולפסון".