זירת התאונה סמוך לאיבטין
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, כבאות והצלה חוף)

פאיז חלף (22) ומלכה חוסיין (51), שניהם תושבי בסמת טבעון, נהרגו אמש (שני) בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 762, סמוך ליישוב איבטין שליד קריית אתא. בעלה של ההרוגה נפצע באורח אנוש. בעקבות התאונה אחד מכלי הרכב עלה באש.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א בשעה 21:03. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה קבעו במקום את מותו של הצעיר ופינו את הגבר והאישה במצב לא יציב לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של האישה.
ההרוגה היא אחותו של אחד משלושת השוטרים המוצבים בנקודת המשטרה ברמב"ם. הוא לא היה במשמרת בעת התאונה. לאחר ששמע כי נפצעה באורח אנוש הוא הגיע לבית החולים, שם התבשר על מותה. בעלה כאמור מאושפז במצב אנוש. מרמב"ם נמסר כי "מנהל בית החולים פרופ' מיקי הלברטל שמכיר אישית את שוטרי הנקודה בבית החולים, מסר תנחומיו על האסון שפגע במשפחה הלילה".
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים סמוך לאיבטין
זירת תאונת הדרכים סמוך לאיבטין
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצע מד"א)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים סמוך לאיבטין
זירת תאונת הדרכים סמוך לאיבטין
(צילום: תיעוד מבצע מד"א)
3 צפייה בגלריה
פאיז חלף
פאיז חלף
ההרוג בתאונה, פאיז חלף
בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. כביש 762 נחסם לתנועה בשני הכיוונים בין צומת איבטין לצומת נופית.
פרמדיקים של מד"א רוני הוקי וחנן זוהר וחובש רפואת חירום במד"א נתן שחר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. הרכבים היו קרועים ומפורקים לגמרי. צעיר שנפצע באורח אנוש שכב על הכביש מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
הם הוסיפו כי "גבר ואישה כבני 40 ששכבו בסמוך לרכב השני סבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה ולא יציב".
מרמב"ם נמסר כי מותה של האישה נקבע בבית החולים. עוד נמסר כי "פצוע נוסף מהתאונה מטופל במצב קשה מאוד בחדר הלם".
רב-רשף ערן וייצמן מכבאות והצלה מחוז חוף אמר כי "עם הגעת הכוחות למקום זיהינו זירה מורכבת וקשה, כשאחד הרכבים עולה באש. התחלנו בפעולות כיבוי וסריקות בזירה. במהלך הסריקות הלוחמים איתרו את אחד הנוסעים והעבירו אותו לגורמי הרפואה שקבעו את מותו במקום".
פורסם לראשונה: 22:13, 17.10.22