המשטרה עדכנה בצהריים (חמישי) כי היא חוקרת כחשד לרצח את השריפה שפרצה לפנות בוקר בדירה ברחוב דיזנגוף בתל אביב - שבה נספתה תיירת בת 35 מרוסיה.
2 צפייה בגלריה
שריפה בתל אביב בה נהרגה אישה
שריפה בתל אביב בה נהרגה אישה
הזירה בתל אביב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
כוחות משטרה ומז"פ הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים שמצביעים על חשד לרצח. החקירה הוטלה על היחידה לפשיעה חמורה (יל"פ) של מרחב ירקון.
האישה חולצה מדירתה מחוסרת הכרה לאחר ששאפה עשן רב, וצוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. יחד איתה היה בדירה כלב, אותו הצליחו הצוותים להציל. מהמשטרה נמסר כי "שוטרים, מז"פ וכוחות כיבוי אש הגיעו למקום, ונסיבות האירוע נחקרות".
גם בכבאות והצלה הודיעו על הקמת צוות חקירה מחוזי בהנחיית מפקד המחוז, טפסר רונן מכטייב. בכבאות ציינו בבוקר כי ניתן לומר כרגע שאין חשד להצתה או כשל חשמלי.
2 צפייה בגלריה
הזירה
הזירה
זירת השריפה ברחוב דיזנגוף בתל אביב
(צילום: דוברות המשטרה)

הדיווח במוקד 101 של מד"א התקבל בשעה 06:21 על "שריפה בדירה בקומה הרביעית בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב דיזנגוף בתל אביב". חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על "אישה שחולצה מהדירה ללא סימני חיים וקובעים את מותה".
פרמדיק מד"א, גל רוזן, סיפר: "הגענו למקום וראינו עשן סמיך יוצא מחלונות דירה בקומה הרביעית. לא ניתן היה להיכנס לדירה. חילצו אלינו אישה מחוסרת הכרה עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב. היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
גם מתנדבי זק"א הוזעקו לזירה, ומתנדב הארגון אליסף שגיב מסר: "מוקד זק״א (1223) הזניק אותי לרחוב דיזנגוף בתל אביב בעקבות דיווח על אישה בת 35 שנמצאה ללא רוח חיים כתוצאה משריפה בדירתה, לאחר שחולצה מהדירה על ידי לוחמי האש. בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ שפועלים במקום. הגופה הועברה להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית".