במשך שבועות הסתובבה בכרמיאל שמועה על צעיר שאורב לנשים וחושף בפניהן את איבר מינו עד שהוא מגיע לפורקן. שיטתו חזרה על עצמה, אך המשטרה לא הצליחה להגיע אל מתלוננות נגדו - והוא המשיך במעשיו המגונים. לפי החשד, הוא חיכה לנשים ברחובות העיר וכשהיו לבדן - חשף לכאורה את איבר מינו. תיעוד של אחד המקרים אף הגיע לידי ynet.

התפתחות בפרשה אירעה כששלוש נשים מכרמיאל התלוננו נגדו לפני כמה שבועות - והוא נעצר. ביום ראשון כבר יוגש נגד החשוד, בן 18 מהכפר בענה הסמוך, כתב אישום.
רווית (שם בדוי), בת 37 ואם לשתיים, סיפרה כיצד היא הוטרדה בזמן שבסך הכול יצאה להליכה בשעת בוקר מוקדמת בשבת לפני שלושה שבועות. "יצאתי ב-6:20 להליכה - ופתאום כשחציתי את הכביש הרגשתי שרכב נוסע לידי לאט והנהג לא מפסיק להסתכל עליי", תיארה, "הוא המשיך לנסוע כשהלכתי לכיוון אחר וראיתי שהוא פתאום מתקרב ונוסע לידי עם חלון פתוח ומחזיק את איבר המין שלו ביד. פחדתי שהוא עלול לעשות לי משהו והתחלתי לברוח ולרוץ לאחור".
לדבריה, הסתתרה ממנו באחת הווילות בשכונה - והתקשרה למשטרה שהזעיקה ניידת. "מסרתי עדות. מעולם לא קרה לי דבר כזה, אבל ככל שאני מספרת לחברות ואנשים שאני מכירה בכרמיאל על מה שעברתי - הם מספרים לי שמדובר בתופעה שחוזרת על עצמה: בני מיעוטים שמגיעים לעיר ומטרידים נשים".
1 צפייה בגלריה
מטרידן סדרתי בכרמיאל
מטרידן סדרתי בכרמיאל
יוצא מהרכב - ושולף את איבר המין. מתוך התיעוד
רווית מתגוררת עם בני משפחתה בשכונת וילות יוקרתית ושקטה בעיר, שלרוב אין בה אירועי פשיעה, אך לאחרונה כאמור נחשפה לתופעה המטרידה. "זה כל מיני דברים, אם זה להוציא את איבר המין בפניהן, לקרוא בקריאות גנאי או להזמין נשים להכנס אליהם לתוך הרכב. חברות סיפרו שהן לא התלוננו, אבל הזהירו אחרות כי זו תופעה מוכרת ויש מקרים רבים כאלו אבל לא מצליחים לתפוס אותם או לקחת פרטים מזהים כי הם בורחים".
בתיעוד שהגיע לידי ynet מאחד מהמקרים שהתקבלו תלונות על אודות החשוד, הוא נראה אורב מאחורי עץ ובסמוך לרכבו לצעירה שחולפת לידו ואז מפשיל מכנסיו ומוציא את איבר מינו ומתחיל לאונן. במשטרה קיבלו את התלונות משלוש הנשים והצליחו להניח ידיהם על תיעוד המעשים והחלו לפעול במהירות ללכידתו.
"הבנו שהמאפיינים של התלונות זהים והמתלוננות תיארו את אותו החשוד והצלחנו לאתר את רכבו ולהצליב את נוכחתו בכל הזירות", מתאר פקד אמיר אלדר, ראש משרד חקירות בתחנת כרמיאל. בחקירה שנערכה טרם לכידת החשוד התברר כי לא בעל הרכב הוא זה שביצע את העבירות, אלא בנו. הוא נתפס ובהתחלה הכחיש את המיוחס לו ובמשטרה השלימו את כל העדויות והראיות לכדי כתב אישום.
"הפגיעה פה בקורבן היא עצומה וזו טראומה ואנחנו לוקחים את התלונות האלו של עבירות מין בחומרה גבוהה", מסביר פקד אלדר. לדבריו, "פעלנו להשיג כמה שיותר מהר את החשוד מתוך ידיעה כי ימשיך לפעול כך עד שייתפס. ראינו שיש שיח גבוה סביב האירועים האלו אבל מעט תלונות ולכן אנחנו קוראים לכל אחת לבא ולהתלונן אם נתקלה באירוע דומה ורק ככה נוכל לטפל באירועים האלו".
רווית התבשרה בסוף השבוע על השלמת החקירה והעמדתו לדין. היא צפויה להידרש בהמשך להגיע גם לבית המשפט ולהעיד - ולמרות חוסר הנעימות היא משוכנעת כי התלוננה ודיווחה, לא רק למענה: "אם בסוף, המקרה שלי, שבו היה לי את האומץ להתלונן ולנסות לזהות אותו, אולי הצלתי מישהי אחרת ובנות קטנות שמסתובבות ברחובות, אני שמחה ויודעת שעשיתי את שלי".