מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם אמר כי "הסכם המסגרת משפיל ומהווה ויתור על ריבונות". קודם לכן אמר כי "ההסכם מונע מהלבנונים את זכותם לחזור לאדמתם. קישור נסיגה ישראלית לפירוק חיזבאללה מנשקו היא הצעה מסוכנת מאוד שחוצה את כל הקווים האדומים. נמשיך כהתנגדות בשטח כדי להביס את הכיבוש. לא עזבנו את השטח בנסיבות הקשות ולא נעזוב אותו".