3 צפייה בגלריה
דניאל פוקסוב ז"ל
דניאל פוקסוב ז"ל
דניאל פוקסוב
(צילום: נועם אביטל )
דניאל פוקסוב, חייל בודד בן 24 שעלה מרוסיה לישראל והתגורר בדירה לחיילים בודדים בחדרה, נהרג שלשום (יום ג') מפגיעת רכב ברחוב הרצל בטירת כרמל. הוא פונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו קשה - אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. פוקסוב היה בעל תואר שני בלוגיסטיקה, ולפי מכריו "היה אדם שמח שאהב ועסק במוזיקה בכל רגע פנוי".
נועם אביטל, מנהל קבוצת הפייסבוק "אנשים טובים למען חיילים בודדים", פרסם את דבר מותו של פוקסוב: "בצער גדול ובלב כואב אני נאלץ להודיע על פטירתו בטרם עת של החייל הבודד דניאל פוקסוב. דניאל עלה מרוסיה לבדו לארץ והתגורר בדירת החיילים הבודדים שלנו בחדרה. הוא הגיע אלינו חצי שנה לפני שירותו הצבאי, זכינו ללוות אותו כל הדרך לקראת הגיוס ובשירות הצבאי שעליו חלם".
3 צפייה בגלריה
דניאל פוקסוב ז"ל
דניאל פוקסוב ז"ל
"אדם שמח שחלם על השירות הצבאי". דניאל פוקסוב
(צילום: נועם אביטל )
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בטירת הכרמל
זירת התאונה בטירת הכרמל
זירת התאונה בטירת כרמל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אביטל סיפר כי "רק לפני חודש שמחנו יחד כאשר קיבל את התפקיד החדש ככלבן ביחידה בה שירת. ביום חמישי האחרון דניאל שמח יחד איתנו בטקס פתיחת בית החיילים החדש בנתניה". הוא הוסיף כי דניאל היה יתום מאם והוא לא היה בקשר עם אביו, שנמצא ברוסיה. "אם תתקבל החלטה לקבור את דניאל בארץ - נעדכן ונבקש ומכל עם ישראל להגיע ולחלוק לו כבוד אחרון", אמר.
הדיווח על התאונה, שהתרחשה בכניסה הצפונית לעיר, התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 16:00. בוחני תנועה של המשטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירה.
פרמדיקית מד"א אמונה אלחרר וחובש בכיר ישי לוי סיפרו: "הולך הרגל שכב על הכביש, מספר מטרים מהרכב כשהוא עם חבלת ראש קשה מאוד ומחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ובזמן הפינוי מצבו הדרדר והתחלנו בביצוע פעולות החייאה עד הגעתנו לבית החולים".