חבר הכנסת איימן עודה הורד בצהריים (יום רביעי) בכוח מהבמה במליאת הכנסת, אחרי שהאשים את צה"ל בביצוע טבח ברצועת עזה. "יש עיוורון לב ויש עיוורון במצפון", תקף, וקרא לחברי הכנסת "להיות אופוזיציה אמיתית נגד הממשלה הזו ופשעיה ברצועת עזה".

לאחר מכן עבר עודה להאשמות חמורות, וצעק ברקע קריאות ביניים של חברי הכנסת: "מה שהצבא עושה שם זה פשע. זה הרג. זה רצח, זה טבח. זה מה שהם עושים שם, הרעבות של ילדים ותינוקות".
חברי כנסת מחו בפני עודה בזמן נאומו, עד שהורד בכוח מבמת הכנסת על-ידי הסדרנים בהוראת סגן יו"ר הכנסת חנוך מילביצקי. הוויכוחים נמשכו גם לאחר סיום הנאום, כשחברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן יצאה להגנתו של עודה. ח"כ שקלים קרא לעבר עודה "מחבל, ברה", ואילו תומא-סלימאן תהתה: "לפי איזה סעיף אתה מוריד אותו?". יו"ר הקואליציה אופיר כץ ענה כי "לא יגידו פה שחיילי צה"ל מבצעים טבח".
לאחר מכן דיבר גם חבר הכנסת אחמד טיבי ואמר כי "יש ח"כים ערבים שחושבים שצריך להפסיק את המלחמה, ויש גם ח"כים יהודים שחושבים ככה. זו מלחמה של זוועות. זה הרג, זה טבח, זה הרעבות. זה פשע מלחמה".
לדברי טיבי, "הח"כים הערבים דיברו אחד-אחד נגד הזוועות והטבח בעוטף. לא הבדלנו בין דם לדם. בבית הזה חושב שאפשר להפציץ את כל הבניין ושהילד, האמא, הדודה והשכנים - כולם ימותו. זה גם מה שקרה למשפחה שלי, זה טבח וזה פשע וזו חרפה מוסרית. לכן העמדה שלנו היא להפסיק את המלחמה".
חבר הכנסת צבי סוכות תקף: "מה זה הדבר הזה? הוא לא יגיד את הדברים האלה בבית הזה". טיבי השיב כי ידיו של סוכות "מגואלות בדם", ומילביצקי בחר הפעם להוציא דווקא את סוכות - מאחר שלא חדל מלהפריע לטיבי בזמן שדיבר.
מפלגת חד"ש-תע"ל גינתה את ה"התנהגות הבריונית של סגן יו"ר הכנסת חנוך מילביצקי, שבניגוד לתקנון הוריד את עודה מדוכן הנואמים לאחר שהביע התנגדות לטבח וההרעבה המכוונת בעזה. ח"כ מילביצקי המשיך בכך שהוציא מהמליאה עוד שניים מחברי הסיעה בגלל השמעת עמדה איתנה נגד הטבח המבוצע בעזה, אותה עמדה שהביעו נגד טבח 7 באוקטובר".
עוד נמסר: "הרג המוני של 25 אלף תינוקות ונשים בעזה הוא טבח. הרעבה היא פשע מלחמה. השתקת מי שזועקים נגד זה, לא תשנה את זה. לא פלא שישראל איבדה את דירוגה כדמוקרטיה ליברלית לפי המדד המוביל V-dem, מדד להערכת דמוקרטיות המודד את אופי המשטרים".