ניסיון רצח בגלל השערה לא מבוססת: אילן דנינו, בן 39 מיבנה, ניסה לדקור למוות אדם שחשד כי פגע מינית בנערה שהכיר מקרוב. כך עולה מכתב האישום שהגישה היום (ראשון) פרקליטות מחוז מרכז.
על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש בידי עו"ד אלירם גלעם, דנינו סבר כי קטינה נפגעה מינית על-ידי אותו אדם, וכשהגיע לקיוסק שבו שהה ניגש אליו, אחז בכוח בזרועו והוביל אותו לכיוון המונית שלו. דנינו דחף את הקורבן בכוח לרכב, תוך השמעת איומים, והסיע אותו למגרש חניה לא רחוק מהקיוסק.
1 צפייה בגלריה
סכין
סכין
דקר 13 פעמים בגלל השערה לא מבוססת. אילוסטרציה
(צילום: שאטרסטוק)
בפרקליטות ציינו כי תוך כדי הנסיעה הטיח דנינו בקורבן האשמות על כך ש"התעסק" עם הנערה, וכשהגיע למגרש החניה יצא איתו מהמונית ודקר אותו בפלג גופו העליון כ-13 פעמים כדי להביא למותו. "לאחר מכן, חזר הנאשם למונית ועזב את הזירה כשהמתלונן שוכב על הארץ ומתבוסס בדמו", נכתב באישום. בהמשך, החליף דנינו את בגדיו, נטש את המונית וביקש מחברו להסיעו לקריית שמונה, שם תכנן לשהות בימים שלאחר מכן.
בחקירתו שמר דנינו על זכות השתיקה. במקביל להגשת כתב האישום הגיש עו"ד גלעם בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים וכתב כי "על רקע השערה לא מבוססת דנינו תכנן להביא למותו של אדם. ללא מורא הוא הוביל את הקורבן מהקיוסק לעבר מגרש חניה שומם מאדם ושם דקר אותו באכזריות מספר פעמים רב בכוונה להביא למותו. המשיב עזב את הזירה כשהקורבן שרוע על הארץ ומתבוסס בדמו. רק תושייה של עוברי אורח שהזעיקו כוחות הצלה חיי הקורבן ניצלו".
עורכת הדין שני דרי שמייצגת את דנינו מסרה: "נגד מרשי הוגש כתב אישום בגין ניסיון לרצח של אדם החשוד בעבירת מין חמורה כנגד בתו. המשטרה בחרה שלא לחקור את המתלונן באזהרה ובטח שלא לעצור אותו מאחורי סורג ובריח. כתב האישום מתאר באופן מגמתי צד אחד של המטבע ובתיק הזה הפרקליטות תצטרך לספק שלל הסברים אודות פועלה והתנהלות היחידה החוקרת מזה מספר חודשים".