2 צפייה בגלריה
תמונה מתוך הפוסט שפרסמה האם, לירון דרור
תמונה מתוך הפוסט שפרסמה האם, לירון דרור
תמונתה של גוני, מתוך הפוסט שפרסמה האם לירון דרור
לירון דרור, שבתה הפעוטה גוני ז"ל, נרצחה על ידי אביה ברק בן-עמי לפני שנה וחצי בהוד השרון, אמורה להעיד בימים הקרובים בבית המשפט על הזוועה שעברה. לירון ובת נוספת נפצעו באירוע המחריד, ועתה היא מפרסמת בקשה להגיע ולתמוך בה, ולהניף את תמונת בתה התינוקת גוני ז"ל בעצרת שתיערך טרם תחילתו של הדיון בבית המשפט המחוזי בלוד.
בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה לירון: "ב-6 במרץ 2020, בבוקר יום שישי, חג פורים, התינוקות שלי ואני נרצחנו בטבח אכזרי שנעשה על ידי ברק בן-עמי, אביהן של בנותיי ובעלי. רוצח שפל ואכזר ששחט אותנו בסכין אחת-אחת.
"הרופאים הצליחו להציל ממוות את הבכורה שלי (בת שלוש) ואותי. את התינוקת שלי, גוני, בת העשרה חודשים הם ניסו. אבל הנזק היה כל כך אכזרי בגוף כל כך קטן שאותה לא הצליחו להציל.
2 צפייה בגלריה
לירון דרור ובתה גוני ז"ל
לירון דרור ובתה גוני ז"ל
לירון דרור ובתה גוני ז"ל

"שלושתנו נשחטנו באותו אופן – דקירות סכין בצוואר ובחזה. נסו לתאר לעצמכם מה זה לתקוע סכין בצוואר של תינוק ונסו לתאר כמה אכזריות יש בבן אדם הזה. את כל מה שחשבתם – תכפילו. התינוקות שלי, הבנות היפות, המתוקות, החכמות, הטהורות והנהדרות שלי מתו בייסורים מדקירות סכין. היום, אחת ממשיכה לסבול והשנייה קבורה באדמה. יש נחמה מוזרה ויחידה במחשבה שגוני לא סובלת יותר כי פה הסבל שלנו ממשיך, בכל מיני דרכים.
"הרוצח וסנגורו דחו ודחו את שלב העדויות במשך למעלה משנה. כל פעם בתירוץ אחר. אולי הם חושבים שעוצמת הזוועה תדעך עם הזמן, ואולי בתקווה הזויה מצידם שנשכח משהו מהטבח. המטרה שלו בסופו של דבר היא שיפחיתו מעונשו והוא יעשה הכול לשם כך. אחריות על המעשים שלו הוא לא לקח. מיד אחרי ראש השנה ייפתח שלב העדויות במשפטו של הרוצח. אני אמורה לעלות לדוכן העדים. אנשים יקרים, זה הרגע שבו אני צריכה את עזרתכם. אני קוראת לכולכן וכולכם להצטרף אליי ביום הקשה הזה. לתמוך בנו ולהניף את תמונתה של גוני ז"ל הקטנה".
לירון, המיוצגת על ידי עו"ד רותי אלדר מתוכנית סנ"ה של הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, מסיימת את המכתב שלה כך: "אשמח מכל מי שיוכל שיגיע לבית המשפט המחוזי בלוד, ביום ראשון 12 בספטמבר בשעה 8:30, ויעזור לי להראות לחלאה, שהרצח של גוני ז"ל לא יכול להישכח ושחיטה של כל בנות המשפחה לא תמוש מהזיכרון. אין סליחה או מחילה על פשעיו האכזריים".