ישראל מרקו, סמנכ"ל המטענים ברכבת ישראל, יסיים את תפקידו בעקבות האירוע החריג ביום ראשון שעבר, שבו נפלו גלילי פלדה מרכבת משא, והשביתו במשך שעות את פעילות הרכבת בתחנות שבאזור חיפה, והשביתו גם את פעילות החטיבה למשך יומיים. מטעם רכבת ישראל לא פירטו מהם הכשלים שעלו מהתחקיר הראשוני או מה היו נסיבות נפילת המטען, אך גורמים הביעו חשש אמיתי באשר לסכנה שנגרמה. מרקו ימשיך למלא תפקיד אחר בחברה וברכבת ישראל הודיעו כי אין בהודעה קביעה באשר לאחריותם של מי מהגורמים המעורבים, וכי הליכי הבדיקה עדיין נמשכים.