מת מפצעיו אתמול (שני) מתנדב מד"א איהם סלאמה (17), תושב קלנסווה, שנפצע באורח קשה ביום חמישי האחרון בתאונת דרכים בכביש 444, סמוך למחלף אייל שבשרון. "הוא היה חייכן וחרוץ מאוד, שאהב להציל חיים ולעזור לכולם", סיפרו חבריו במד"א.
1 צפייה בגלריה
איהם סלאמה ז"ל
איהם סלאמה ז"ל
איהם סלאמה
(צילום: דוברות מד"א)
התאונה אירעה בשעות הערב של יום חמישי, כשאיהם רכב על אופנועו הפרטי בזמן שלא היה בתפקיד. מסיבה שעדיין אינה ברורה הוא התנגש ברכב פרטי ונפצע קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום לא היה מודע שמדובר במתנדב בארגון, ופינה אותו לבית חולים בילינסון בפתח תקווה.
פרמדיק מד"א פאדי חמדאן סיפר ביום חמישי כי "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות והנשמות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב". בהמשך הועבר סלאמה לבית החולים שניידר, שם נקבע מותו.
איהם התגורר כאמור בקלנסווה ושימש כמתנדב נוער ומגיש עזרה ראשונה במגן דוד אדום בשלוש השנים האחרונות. הוא הובא היום למנוחות בבית העלמין בעיר מגוריו והותיר אחריו הורים, שני אחים ושתי אחיות.
חבריו לתחנה סיפרו כי איהם היה אדם חרוץ שאהב לסייע ולתרום, לטייל ולרכב על אופנוע וטרקטורונים. הוא התנדב בתחנות במד"א קלנסווה וטייבה, לצד העבודה עם משפחתו במוסך.
אמיר מצרי, חובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במד"א, ספד לחברו לתחנה: "איהם היה חייכן וחרוץ מאוד, שאהב להציל חיים ולעזור לכולם. הוא לא נח לרגע ותמיד רצה ללמוד ולהמשיך לעזור בתפקידו במד"א. הוא תמיד התנדב גם מחוץ למשמרות ואהב מאוד את תפקידו. הוא היה מסייע אפילו במחלקת הרכב בתחנה ועשה מעל ומעבר לטובת הקולגות והמטופלים שלו. זו אבידה וטרגדיה גדולה. יהי זכרו ברוך".
דורי חיים, מנהל מרחב ירקון במד"א, אמר: "איהם היה נער מתנדב, מסור ואהוב. אנו משתתפים בצער המשפחה וכואבים את לכתו בתאונת דרכים קשה. יהי זכרו ברוך".