הפשע שוב משתולל, גם בכבישים מרכזיים וגם בבנייני מגורים: שני רוכבי אופנוע נפצעו הבוקר (חמישי) מניסיון חיסול במחלף יקום שבכביש החוף.


המשטרה פתחה בסריקות בעקבות הירי בכביש 2, שממנו נפצעו שני צעירים מיפו וערערה. אחד מהם נפצע באורח קשה, השני נפצע בינוני. שניהם פונו למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. על פי החשד, הרקע פלילי.
הלילה הושלך רימון לבניין בראשון לציון. בתיעוד נראה אלמוני מגיע על אופנוע, מנסה ללא הצלחה לפתוח את הדלת, חוזר לאופנוע - ואז משליך את הרימון שגורם לפיצוץ.
שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת הדיווח בדבר קול נפץ, ולאחר סריקות אותר שריד של רימון רסס. לא היו נפגעים באירוע, וחבלן משטרה טיפל בפריט והעביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה.
גם במקרה אחר, בחולון, הושלך רימון רסס לעבר כניסה לדירת מגורים, שבה מתגורר עבריין המזוהה עם אנשיו של ערן חייא. אותו עבריין הוא אחד מהחשודים בניסיון רצח ב-16 בינואר של בכיר במשפחת מוסלי במרכז תל אביב.
"הייתה אזעקת שריפה, הרימון פוצץ את הספרינקלרים והיה פחד", סיפר אחד השכנים בבניין בשיחה עם ynet. "זרקו את הרימון בכלל לכיוון השני, של השכנים בצד השני. במזל זה נגרם רק בנזק". בעקבות השלכת הרימון בחולון נעצר צעיר מתל אביב על ידי היאחב"ל.