צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח קשה מירי הערב (יום חמישי) בכפר קאסם. עוברי אורח שהבחינו בו ובמצבו לקחו אותו למרכז רפואי מקומי, ומשם פונה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.
רק לפני כחודש ניצל הקורבן מניסיון חיסול, אז לא הצליחו העבריינים לפגוע בו. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראה רכב שממנו ירדו שני רעולי הפנים בסמוך ליעד החיסול שעמד ברחוב. אחד מהם ירה באקדח אך לא פגע בו, ואילו השני ניסה לירות באמצעות רובה - אך נתקל במעצור. הגבר נמלט מיד מהזירה, ותוך זמן קצר נמלטו משם גם שני היורים. טרם נעצרו חשודים במעשה. על פי ההערכות ביישוב, הרקע הוא סכסוך בין עבריינים.
1 צפייה בגלריה
ניסיון החיסול בכפר קאסם
ניסיון החיסול בכפר קאסם
ניסיון החיסול בכפר קאסם בחודש שעבר
"'הכתובת הייתה על הקיר' כמו שאומרים", סיפרו תושבים מכפר קאסם. "מוזר מאוד איך הפושעים מגיעים למטרות שלהם, בזמן שהמשטרה מתעלמת מאחריות. אפילו אחרי ניסיון החיסול הראשון, המשטרה טענה שהיא לא מכירה את המקרה".
אחרי ניסיון החיסול הראשון אמרו התושבים: "מדברים על כך שבימים האחרונים לפחות 17 אנשים קיבלו אזהרות על חייהם. המקרה התרחש בעיר, אבל לא ידוע לנו מי ניסה לחסל אותו ומה הרקע. טוב שהאירוע לא הסתיים ברצח. ככל הנראה השתמשו במשתיק קול ולכן לא היה שום דיווח".