מבקר המדינה מתניהו אנגלמן התייחס בוועידת מרכז השלטון המקומי לתחקירי 7 באוקטובר, ואמר: "חלק מהבכירים ביקשו ממני להוריד את הפרק של האחריות בתחקירים - לא הסכמתי בשום צורה לבצע זאת, חייבים לקחת אחריות". לדבריו, "האמת חייבת צריכה לצאת לאור ואזרחי ישראל חייבים לקבל תשובות על אירועי 7 באוקטובר. אני שואל מי מפחד מהאמת ומי מפחד מקבלת אחריות?".





