תאונה קטלנית בגליל: נהגת רכב פרטי נהרגה הלילה (בין ראשון לשני) בתאונה עצמית בכביש 89, סמוך לשמורת נחל שעל שבגליל העליון. המכונית התהפכה ועלתה באש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 40
זירת התאונה בכביש 40
זירת התאונה בכביש 40
(צילום: דוברות איחוד והצלה)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב אשר בשעה 02:04. חובשים ופרמדיקים דיווחו על אישה כבת 20 שנלכדה ברכב ללא סימני חיים וקבעו את מותה.
הפרמדיק ערן פרידלנדר והחובש הבכיר משה בן חמו סיפרו: "הרכב שהיה בשול הכביש התהפך ועלה באש. כוחות הכיבוי שפעלו במקום כיבו אותו ואפשרו לנו להתקרב. נהגת הרכב הייתה מחוסרת הכרה וללא סימני חיים".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 40
זירת התאונה בכביש 40
זירת התאונה בכביש 40
(צילום: דוברות איחוד והצלה)
כמה שעות לפני כן, סמוך לחצות, רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו נהרג מפגיעת רכב בכביש 40 מצומת ביל"ו לכיוון דרום. ארבעת יושבי הרכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים קפלן ברחובות. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את רוכב האופנוע מחוסר הכרה ובתום פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה.
הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 23:12 על "רוכב אופנוע שנפגע מרכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של רוכב האופנוע ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים קפלן ארבעה מנוסעי הרכב, מצבם קל".
חובש רפואת חירום במד"א, אסף דגמי, סיפר כי "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו פעולות החייאה שכללו הנשמות ועיסויים אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. ארבעת נוסעי הרכב התהלכו בזירה ולאחר טיפול רפואי הם פונו באמבולנס מד"א לבית חולים".
מתחילת השנה נהרגו 67 רוכבי אופנוע. מניין הקורבנות השנה גבוה ב-16 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
פורסם לראשונה: 00:01, 06.09.21