2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
הכה את בת זוגו מכיוון שלא עדכנה אותו על קבוצת וואטסאפ. ארכיון
(צילום: shutterstock)
חיילת יתומה מהצפון נפלה קורבן לאלימות אכזרית של בן זוגה, גם הוא חייל, על רקע קנאה אובססיבית. כך עולה מכתב האישום החמור שהגישה המשטרה. החייל נאשם בשני מקרי תקיפה הגורמת חבלה של ממש, שני מקרי תקיפה ושני מקרי איומים. הפרשה תידון בבית משפט השלום בנצרת.
רס"ר שובל פלג, חוקרת בכירה לאלימות במשפחה במרחב העמקים, סיפרה כי "ביום שישי בלילה הגיעה החיילת מלווה בסבתה למשטרת העמקים וסיפרה בדמעות שבן זוגה תקף אותה באלימות קשה. כשעה לאחר הגשת התלונה עצרנו אותו. פגשתי את החיילת יומיים לאחר הגשת התלונה, והחבלות נראו יותר גרוע משהיו בהתחלה. היא סיפרה לי שהם חיים יחד כבר שלוש שנים, ותמיד הוא היה אלים כלפיה. היא תיארה אלימות פיזית ומילולית, היא חיה בתוך טרור אלים. הוא הודה שנתן לה אגרוף אך הכחיש את שאר העבירות".
מכתב האישום עולה שכבר לפני שנה חייג החייל לבת זוגו ואמר לה בצרחות שאם היא תעזוב אותו הוא יתאבד וירצח אותה. "ב-25 בדצמבר לנה המתלוננת בבית הנאשם. הוא העיר אותה והיא ענתה לו כי ברצונה להמשיך ולישון. הנאשם התרגז שהיא לא עונה לו - והכה באגרוף בעינה", תואר בכתב האישום. "ב-3 במרץ היא הייתה עם הנאשם בבית הוריו. על רקע קנאותו למתלוננת, הוא תפס אותה בידו מצווארה בתנועת חניקה, דחף אותה מהחזה לקיר בסלון והמתלוננת נחבלה בראשה מהקיר. הנאשם הפיל במשיכה אחת את המתלוננת לרצפה תוך שהוא תופס בידה השמאלית וכשנפלה ארצה בעט בגבה ובעכוזה".
בכתב האישום נכתב גם כי "ב-9 במרץ הנאשם ראה שחברה של המתלוננת צירפה אותה לקבוצת וואטסאפ שנושאה היה מסיבת גיוס של חברה אחרת, והמתלוננת לא סיפרה לו על כך. לכן הוא שלח לה הודעות ובהן כתב 'את הולכת להצטער על ההתנהגות המסריחה שלך, יא בת ז***, 'אני יעשה לך את המוות, מבטיח לך, 'את על הז** שלי ואת תשלמי על זה יא ש****ה אחת', 'את תשלמי על זה יא ז***, את לא יודעת מה מחכה לך', 'אני אפתח לך את הפנים', 'את הולכת פשוט למות באלוהים' - והכול במהלך 5 שעות בלבד". בהמשך אותו ערב, הוא הכה אותה באגרוף בעינה וגרם לה להמטומה (דימום בתוך הרקמות או בתוך חללי הגוף).
2 צפייה בגלריה
סנ"צ רמי חורי
סנ"צ רמי חורי
"משקיעים את כל האמצעים בעבירות כאלה". סנ"צ רמי חורי
(צילום: דוברות מרחב העמקים)
סנ"צ רמי חורי, מפקד משטרת עפולה שפיקד על החקירה, הוסיף כי "מרגע קבלת התלונה בוצעו פעולות מהירות לאיתור החשוד ולמעצרו בתקיפה חמורה. אנו רואים בחומרה עבירות אלימות והשוטרים משקיעים את כל האמצעים בכדי להביא את החשודים לדין ולחזק את בטחון האזרחים".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.