2 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
החשד: ניסה לרצוח בעזרת חומר רעיל
(צילום: shutterstock)
מיום שבת מתנהלת חקירה חריגה במשטרת רחובות. גבר בן 37 נתפס לאחר שניסה להזריק חומר לא ידוע לגופו של בן זוגה החדש של אחת ממכרותיו. החקירה העלתה כי החשוד עצמו הוא רופא מרדים שעבד באחד מבתי החולים בארץ - וככל הנראה ניצל את הגישה שלו לחומרי הרדמה. בשעות הצהריים (רביעי) הובא החשוד לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרו.
לפי החשד, בין החשוד למכרה, גם היא רופאה, היה בעבר קשר מסוים - אך הוא לא הסכים להשלים עם העובדה שהאישה מנהלת מערכת יחסים עם גבר אחר. במשטרה חושדים כי הוא שכפל את המפתחות לביתה ופרץ למקום ביום שישי לפנות בוקר כשהייתה במשמרת בבית החולים.
בחקירה עלה כי הרופא נכנס לתוך הבית כשהוא מצויד בשוקר חשמלי ובמזרק עם חומר שנחשד כרעיל ועדיין נבדק. הוא תקף את הגבר שישן במיטתה ונאבק בו תוך כדי שניסה להחדיר את החומר לידו.
בסופו של דבר החשוד נמלט מהמקום והקורבן הצליח להזעיק את המשטרה. תחילה חשבו החוקרים כי מדובר בשוד - אך ככל שחלפו השעות הבינו החוקרים כי מדובר בחשוד שאובססיבי כלפי בת זוגו של הקורבן. במסגרת פעילות מבצעית הוא אותר סמוך למחלף הראל והובא לחקירה בתחנת רחובות.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ששי גז ועידן שני
עו"ד ששי גז ועידן שני
"לא למהר להסיק מסקנות". עורכי הדין ששי גז ועידן שני
(צילום: דנה קופל)
עורכי הדין ששי גז ועידן שני שמייצגים את הרופא מסרו בתגובה כי "המקרה נמצא בעיצומה של חקירה משטרתית וחשוב בשלב זה שלא למהר להסיק מסקנות. החשוד משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ושולל כל כוונת פגיעה במתלונן".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.