ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "יש עוד בעיות, בעיקר רחפני הנפץ - אבל גם בזה נהיה הראשונים בעולם". לדבריו, "ההסכם מחזק את ישראל. מה שקרה בדרום שמשגשג יקרה גם בצפון".