זאכי סויד, דודו של רס"ל במיל' באסל סויד שנפל הלילה בתאונה המבצעית בלבנון, סיפר על אחיינו לאולפן ynet. "גבר שבגברים, מלח בארץ, בן אדם משכמו ומעלה. אהב לתמוך ולעזור לכולם. הוא גוייס למילואים ב-8 באוקטובר והיה לפחות שנתיים במילואים", שיתף. הוא שיתף בשיחתם האחרונה לפני שלושה ימים: "אמרתי לו שיחזור הביתה בשלום. הוא אמר לי 'דוד אל תדאג הכל יהיה בסדר, תסמוך עלי', הוא היה התורן של המשפחה". זאכי סויד התייחס לחללי העדה הדרוזית: "אנחנו עדה שמשרתת בצה"ל כבר שנים, זה חלק מהחיים שלנו. זה חלק מהברית שיש בנינו לבין המדינה והעם הזה".