שלושה בני אדם נרצחו הבוקר (שלישי) בפיגוע שהחל באזור תחנת הדלק "טן" באריאל והסתיים בכביש 5. מלבדם, נפצעו בפיגוע המשולב עוד שלושה בני אדם, שמצבם אנוש וקשה. המחבל נורה, רגע נטרולו תועד.

דוד שטיינברג סיפר כי הפיגוע אירע כשנכנס לתדלק בתחנה: "ראיתי אנשים בורחים מכל האזור, וכשיצאתי שמעתי צעקות - 'דקרו אותו, דקרו אותו'. ראיתי גבר דקור בגב שוכב על הרצפה ליד התחנה והתחלתי לעשות לו עיסוי לב, החייאה. במקביל גם דיברתי עם מד"א".
עד ראייה נוסף הגיע למקום ברכב של חברת גז: "ישבתי מאחור ואז החבר שלנו יצא לתדלק את המשאית. פתאום הגיע המחבל ואז שמעתי את החבר צועק 'דקרו אותי, דקרו אותי, תנעלו את הדלתות'. נעלנו מהר ואז ראיתי את המחבל בורח עם רכב מהמקום. הזעקנו את מד"א והם התחילו לבצע פעולות החייאה ממושכות עד שפינו אותו".
4 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע בתחנת הדלק באריאל
(צילום: שאול גולן)
4 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע
מסוק צבאי נוחת באזור לפינוי הפצועים
(צילום: שאול גולן)
4 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע
הכוחות בתחנת הדלק
(צילום: שאול גולן)
4 צפייה בגלריה
בית החולים בילינסון
בית החולים בילינסון
בית החולים בילינסון, לשם פונו הפצועים
(צילום: דנה קופל)
עובד בתחנת הדלק אמר כי "המתדלק שהיה בתחנה נכנס פנימה לחנות וצעק 'פיגוע, פיגוע'. יצאתי החוצה ואז ראיתי בעיניים את המחבל עם הסכין בורח אחרי שדקר כמה אנשים".
בהמשך קבעו פרמדיקים של מד"א את מותו של גבר בן 35 שנדקר על ידי המחבל בתחנת הדלק שבאזור התעשייה אריאל. בסיוע כוח רפואה של צה"ל פונו לבית החולים בילינסון שלושה פצועים כבני 30 שנדקרו בתחנת הדלק - אחד שמצבו אנוש ופונה תוך כדי פעולות החייאה, ושניים שמצבם קשה. מותו של הפצוע אנוש נקבע לאחר מכן.
מתחנת הדלק נמלט המחבל לכיוון כביש 5, נסע נגד כיוון התנועה וגרם לתאונה שבה נהרג גבר בן 50. מאותה זירה פינו צוותי מד"א לבילינסון גבר בן 35 במצב קשה בהכרה עם דקירה בפלג גופו העליון.