ליאן רביבו בת ה-7 מנתניה היא הילדה שטבעה אמש (ראשון) למוות בג'קוזי במתחם צימרים ביישוב ירכא שבגליל המערבי. נבו, אביה של ליאן, הספיד אותה בעמוד הפייסבוק שלו: "אני לא נושם ילדה שלי, עד עכשיו אני יושב עם עצמי ובוכה עד בלי די. לא מבין איך דבר כזה קרה לך. אני אוהב אותך לנצח נצחים אהבת חיי ונשמתי".
הטביעה התרחשה בעת שליאן הייתה עם אימה ובנות המשפחה של האם בטיול בצפון. הוריה של ליאן פרודים, וברגע שהתקבלה הבשורה על מותה, בני משפחה וחברים רבים הגיעו לבית האם בנתניה. מכר של המשפחה אמר כי "האמא שבורה, והאבא לא מפסיק לבכות".

3 צפייה בגלריה
ליאן ונבו רביבו
ליאן ונבו רביבו
ליאן ונבו רביבו
(מתוך פייסבוק)
באותו פוסט בפייסבוק, נבו כתב לבתו כי "רק לפני פחות מחודש היית בת 7. חגגתי לך והיה לנו הכי כיף בעולם. השנה עלית לכיתה א', ונקטפת לי ככה. אני לא מאמין בכלל שאני רושם דבר כזה. את הכול בשבילי - העיניים שלי, האוויר שלי והמחשבות שלי. אני זוכר איך היית אומרת לי שאני האבא הכי טוב בעולם ושאת אוהבת אותי. ליאני שלי, אני אוהב אותך פי מיליון".
האב כתב גם כי "אני לא יודע איך אני אמשיך מכאן, אין לי חיים בלעדייך ליאן. את כל העולם שלי. אני בקושי יכול להבין שזה אמיתי. בבקשה, שמישהו יגיד לי 'קום, זה חלום'".
3 צפייה בגלריה
ליאן ונבו רביבו
ליאן ונבו רביבו
"השנה עלית לכיתה א', וכבר נקטפת לי". ליאן רביבו ז"ל
(מתוך פייסבוק)
3 צפייה בגלריה
ליאן ונבו רביבו
ליאן ונבו רביבו
"ליאני שלי, אני אוהב אותך פי מיליון"
(מתוך פייסבוק)
לאחר הטביעה אמש, ליאן נמשתה כשהיא ללא הכרה ובני משפחתה ביצעו בה פעולות החייאה תוך כדי הדרכה ממוקד מד"א. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום פינו אותה תוך המשך פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה - אך שם קבעו את מותה. משטרת הגליל המערבי החלה בחקירת המקרה.
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אנו מצרים על מותה בטרם עת של התלמידה תושבת העיר. צוותי רווחה נמצאים בקשר הדוק עם המשפחה ומלווים אותם ברגעים קשים אלה. כמו כן, עם היוודע האסון התכנס צוות מנהל החינוך בבית הספר ונערך לשיחות עם התלמידים. הבוקר הגיעו נציגים מהשירות הפסיכולוגי לבית הספר וקיימו שיחות אישיות עם תלמידים והורים".