תושב כפר ברא שבמשולש, המוכר מהסרטונים שאותם הוא מפרסם ברשתות החברתיות, נעצר בטורקיה ביחד עם ישראלי נוסף. המעצר אירע לאחר סרטון שפרסם בטיקטוק, ובו חיקה כביכול את רגע הפיגוע באיסטנבול.
בסרטון הוא נשמע אומר: "מהדברים המעצבנים באיסטנבול - אתה עושה סיבוב בכיכר טקסים, ואז אתה רואה דבר קטן שרוצה לקנות". באותו רגע, הוא הפנה לפתע את מבטו לכיוון השני, בדומה לסרטונים מהפיגוע בלב איסטנבול, אז נהרגו שישה בני אדם.

חברו שנמצא באיסטנבול סיפר למשפחתו כי המשטרה יצרה קשר באינסטגרם עם אותו תושב כפר ברא, וביקשה ממנו להתייצב לחקירה בתחנת המשטרה בטקסים. שם, לכאורה, הוא נעצר - ייתכן בחשד שעלב בטורקים.
אתמול פתחו הטורקים במבצע צבאי נגד המיליציות הכורדיות בסוריה ובעיראק, לאחר שהאשימו את הקיצוניים הכורדים באחריות לפיגוע בשדרות איסתיקלאל. הארגונים הכורדיים לא לקחו אחריות על המתקפה. אחרי הפיגוע הודיעה המשטרה הטורקית על מעצרה של מחבלת סורית, שלפי הרשויות פעלה בהוראת המורדים הכורדים.
ארגון המעקב הסורי אחר זכויות אדם דיווח אתמול כי בהפצצות הטורקיות בצפון סוריה נהרגו לפחות 31 בני אדם. לפי הדיווחים חלק מההרוגים היו אזרחים, ולוחמים בכוחות הנאמנים לבשאר אסד. היום הודיעה טורקיה כי ילד ומורה בבית ספר נהרגו מירי רקטות בקרבת הגבול הסורי, ולאור ההתפתחויות אמר הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן כי טורקיה שוקלת פעולה קרקעית בצפון סוריה.