הפורץ השלומיאל: בן 35 מנוף הגליל מואשם שניסה לפרוץ במכות לום מכשיר כספומט, רק כדי לגלות - אחרי כל המאמצים - שמדובר בסניף שנסגר, והכספומט כבר לא בשימוש וריק ממזומנים. כך עולה מכתב אישום שהגישה נגדו לשכת התביעה של המשטרה. בהמשך, לפי כתב האישום, פרץ הנאשם לדוכן טלפונים - ונתפס כשניסה למכור את הציוד שגנב. התיק יידון בבית המשפט השלום בנצרת.
1 צפייה בגלריה
הכספומט השבור לאחר ניסיון הפריצה
הכספומט השבור לאחר ניסיון הפריצה
הכספומט שנופץ בנוף הגליל
"לפני כמה ימים הגיע אלינו דיווח על אדם שמנפץ מכשיר כספומט בסניף חרמון בעיר", תיאר פקד אופיר בנסימון, ראש משרד החקירות במשטרת נוף הגליל. השעה היתה 04:33 לפנות בוקר, וצוות שוטרי סיור מהתחנה הוקפץ לסניף כדי לגלות שמכשיר הכספומט ניזוק בצורה קשה. השוטרים התחילו בסריקות באזור, ולאחר כ-20 דקות התקבל דיווח נוסף על פריצה לחנות לתיקון מכשירי סלולר בעיר.
"הנאשם ניפץ באמצעות לום את שמשת דלת הכניסה, נכנס פנימה וניפץ באמצעות הלום את דוכן הטלפונים", נכתב בכתב האישום. "הוא נטל משם מחשב אישי, שלוש אוזניות אלחוטיות, רמקול בלוטוס, 3 טאבלטים שהושארו לתיקון, שעון יד וכמה כרטיסי סים".
זמן קצר לאחר מכן, במהלך החיפושים אחריו, נתקלו השוטרים בפורץ בזמן שניסה למכור את הציוד שגנב מהחנות. הם עצרו אותו והביאו אותו לחקירה. הוא מואשם בפריצה לבניין, היזק לרכוש במזיד והחזקת מכשרת לביצוע פשע - אך מכחיש כל קשר לאישומים נגדו.
פקד בנסימון סיכם: "מהכספומט הוא לא גנב כלום, כי הכספומט לא פעיל והסניף עבר מקום. אבל גרם נזק בשווי 11,500 שקלים למכשיר".