חברת אל על הודיעה כי בשל ההתפתחויות בין רוסיה לאוקראינה, היא משהה את הפעילות בקו ת״א-מוסקבה לימים הקרובים. עוד נמסר כי במהלך השבוע הבא תתבצע הערכת מצב מחודשת, ובהתאם יוחלט לגבי חידוש פעילות הקו. "הנוסעים יעודכנו בהתאם ותתאפשר להם בחירה בין חלופות שונות", נמסר. ההחלטה התקבלה בהמשך לתקיפות הכטב"מים המרובות של אוקראינה בשטח רוסיה, בין השאר בבירה מוסקבה. לפני שבוע קייב הפציצה מסוף נפט במוסקבה שגרם לנזקי ענק.




