הקטל בכבישים נמשך, ומספר ההרוגים השנה כבר כמעט ועבר את זה של השנה שעברה כולה - כשנשארו עוד חודשיים לסיום 2021: לפנות בוקר (יום ד') נהרג רוכב אופנוע בתאונה סמוך לבית החולים אוגוסטה ויקטוריה במזרח ירושלים. בוחני תאונות הדרכים במשטרה החלו בחקירת נסיבות נסיבות התאונה, שבה נהרג מחמוד חאג' חליל ונפצע רוכב אופנוע אחר באורח קל.
אמש נהרג גבר כבן 30 מדרום הארץ וחמישה בני אדם נפצעו בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 7 סמוך למחלף גדרה, לכיוון כביש 6 צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של הגבר, סלימאן אבו קוידר מכפר אלזרנוק בנגב, ופינו לבית החולים קפלן ברחובות את הפצועים - גבר כבן 40, אישה כבת 50 וצעירה כבת 25 שנפצעו באורח בינוני, ועוד שניים שנפצעו קל.
3 צפייה בגלריה
הרוג בתאונת דרכים סמוך לגדרה
הרוג בתאונת דרכים סמוך לגדרה
התאונה ליד גדרה, אמש
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
סלימאן אבו קוידר ההרוג בתאונת הדרכים סמוך לגדרה
סלימאן אבו קוידר ההרוג בתאונת הדרכים סמוך לגדרה
ההרוג בתאונה בכביש 7, סלימאן אבו קוידר
3 צפייה בגלריה
מחמוד חאג' ח'ליל  ההרוג בתאונת הדרכים במזרח ירושלים
מחמוד חאג' ח'ליל  ההרוג בתאונת הדרכים במזרח ירושלים
ההרוג במזרח ירושלים, מחמוד חאג' ח'ליל
פראמדיק על אופנוע מד"א, ישי ראוכברגר, סיפר: "ראינו על הכביש שני כלי רכב מעוכים. באחד מהם נסעו גבר כבן 30 וצעירה בשנות העשרים לחייה. נהג הרכב היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה. חילצנו אותו מהרכב ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".
לדבריו, "הצעירה שישבה לידו נלכדה ברכב כשהיא בהכרה ועם חבלות בגפיים. כוחות הכיבוי חילצו אותה תוך כדי שהענקנו לה טיפול רפואי. ברכב השני היו ארבעה נוסעים, אישה כבת 50 ושלושה גברים כבני 50. כולם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם של שניים הוגדר בינוני ושניים נפצעו קל".
ההרוגים אמש ולפנות בוקר העלו את מספר הנספים בתאונות דרכים מתחילת 2021 ל-303 לעומת 305 שנהרגו בכבישים בשנה שעברה. עם זאת, יש לציין כי שנת 2020 הייתה רצופה בסגרים בצל מגפת הקורונה.