שני צעירים יהודים נפצעו הבוקר (חמישי), אחד מהם באורח קשה והשני באורח קל, לאחר שהותקפו באלות ובאבנים במהלך עימות עם פלסטינים בחווה חקלאית ליד צומת רימונים שבבנימין. החשודים נמלטו לאחד הכפרים הסמוכים.
2 צפייה בגלריה
 צעירים יהודים נפצעו קל וק שה צומת רימונים בנימין
 צעירים יהודים נפצעו קל וק שה צומת רימונים בנימין
פינוי הפצוע שהותקף על ידי פלסטינים
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לשני הפצועים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בירושלים. כוחות צה"ל נמצאים במקום.
הפלסטינים טענו מנגד כי משפחה מדיר ג'ריר שליד לרמאללה הגיעה הבוקר למסוק זיתים וכמה מתנחלים חמושים תקפו אותם. בתקופה האחרונה, ובעקבות תחילת עונת המסיק, אירעו כמה וכמה עימותים על רקע זה ברחבי יהודה ושומרון.
2 צפייה בגלריה
שני  צעירים יהודים נפצעו קל ו קשה סמוך לצומת רימונים
שני  צעירים יהודים נפצעו קל ו קשה סמוך לצומת רימונים
זירת העימות, במהלך מסיק הזיתים
במהלך עונת המסיק מתאפשר לפלסטינים להגיע לחלקות מסיק זיתים ברחבי יהודה ושומרון באופן נרחב, ובחלק מהם המסיק מתבצע סמוך ליישובים הישראלים. המתנחלים טוענים כי העובדה שמאפשרים לפלסטינים למסוק זיתים בזמן מלחמה פוגעת בביטחון התושבים.
"לתת למסיק להתנהל כרגיל בימי מלחמה זה פשוט לא נכון", אמר גורם באחד היישובים שסמוך להם מתבצע מסיק זיתים. "ככה יכולים לתכנן את הפשיטה הבאה. זה פוגע בביטחון בצורה הכי ברורה שיש. אנחנו לא נגד המסיק, אבל אנחנו בימים חריגים, ימים של מלחמה, וצריך להתנהל בהתאם"
מתחילת המלחמה בדרום נהרגו יותר מ-100 פלסטינים בעימותים עם כוחות צה"ל ביהודה ושומרון. מדי יום עוצרים כוחות הביטחון עשרות חשודים, רבים מהם אנשי חמאס.