שר החוץ גדעון סער בירך את אבלרדו דה לה אספרייה, המסתמן כמנצח בבחירות לנשיאות קולומביה, על אף שטרם הוכרזו התוצאות הסופיות. "הנמר ניצח, קולומביה ניצחה!", כתב סער, כשכוונתו לכינויו של אספרייה "הטיגריס". "אנו מצפים לעבוד עם הנשיא הנבחר כדי להחיות את היחסים בין ישראל לקולומביה ולהביאם לשיא של כל הזמנים", הוסיף סער. "הזמנתי את הנשיא הנבחר לבקר בישראל ואני מקווה לקבל את פניו בירושלים בקרוב מאוד".



