"אולי גם תמצא איזה נושא לכתיבה", שרה להקת מוניקה סקס בשיר הנושא של הסדרה המיתולוגית "פלורנטין" - אבל כנראה שאף אחד מחבריה לא דמיין שהנושא לכתיבה שבו תוזכר השכונה התל-אביבית הוא ויכוח סוער בין חברת כנסת לתושבים.
הידרדרות השיח של נבחרי הציבור והחשש מהרחבת הקרע בחברה בעקבות ביטול עילת הסבירות לאחר חצי שנה של מחאה בלתי פוסקת נראו היטב בעימות בין ח"כ טלי גוטליב מהליכוד לבין מפגינים ותושבים בשכונת פלורנטין. צפו בתיעוד.
1 צפייה בגלריה
תושבי שכונת פלורנטין התעמתו עם טלי גוטליב
תושבי שכונת פלורנטין התעמתו עם טלי גוטליב
ח"כ גוטליב, במהלך העימות בפלורנטין
לאחר שהתברר למתנגדי המהפכה המשפטית כי גוטליב הגיעה לפלורנטין, הדבר הועבר בקבוצות וואטסאפ של מפגינים ובודדים הגיעו למקום.
בסרטונים נראה עימות בין גוטליב לכמה מהם. "איפה שבא לי אני אהיה, איפה שאני רוצה אני אהיה, כמה שאני רוצה, אני אעשה מה שבא לי", נשמעה חברת הכנסת צועקת לאחד מהם.
"בוא, בוא, רד למטה", היא קראה לאחד התושבים, והוא ענה בזמן הוויכוח: "לא נבוא למילואים". על כך אמרה גוטליב: "לא תבוא? לוחם גבעתי, בוא נראה אותך, כל המשפחה שלי קרבית". הוא הגיב: "אני קרבי, אבא שלי קרבי, סבא שלי קרבי".
העימות נמשך גם לאחר מכן, מול מפגינה נוספת שאחזה בזמבורה. "אין בך שום נפש יהודייה", קרא אדם שניצב לצד גוטליב, והיא ענתה: "אני לא יהודייה? סבא שלי ניצול שואה".