גיא תירם (39), בעל קליניקה לרפואה אלטרנטיבית בכפר יונה, חשוד בביצוע עבירות מין במטופלת שלו. במשטרה פתחו בחקירה והוחלט להאריך את מעצרו לפחות עד מחר (שלישי).
1 צפייה בגלריה
גיא תירם
גיא תירם
גיא תירם
(מתוך פייסבוק)
"עם קבלת דיווח בגין חשד לעבירות מין שבוצעו על ידו במטופלת שהגיעה למקום, המשטרה פתחה בחקירה מואצת", נמסר מטעם המשטרה, שקוראת לקורבנות נוספים שנפגעו מתירם, במידה שיש כאלו - להגיש נגדו תלונה.
תירם הוא בעל הקליניקה "מרכז תירם - רפואה טבעית פורצת דרך". ובתחילת השנה הגיעה אליו מטופלת, שוטרת שהייתה במצב נפשי קשה והחלה סדרת טיפולים, אחרי שבעבר בעלה גם היה מטופל אצלו. במהלך הטיפולים נוצר קשר בינו לבני המשפחה שלה.
על פי החשד, בשני הטיפולים האחרונים הוא ביצע בה מעשים מגונים ובטיפול האחרון הוא ביצע בעילה שלא בהסכמה חופשית, במסווה של מטפל מול מטפלת, כחלק מהטיפולים שהוא נותן לה.
הטיפול האחרון היה בחודש מאי. מאז היא עברה תקופה קשה ובשבוע שעבר סיפרה על כך לבעלה והגישה תלונה במשטרה ומסרה עדות מפורטת למה שארע לטענתה.
בחקירתו תירם מכחיש את המיוחס לו וטוען שבטיפולים הראשונים היא ביצעה מעשים מגונים מולו והוא הבהיר לה כי הוא לא רוצה שזה יחזור על עצמו. הוא טען כי לאחר הטיפולים בה היא שלחה את אמה לקבל טיפול אצלו, כשבנוסף היא, בעלה והילדים בילו יחד עם משפחתו של החשוד ואף יצאו לחופשות משותפות.
ביום שישי הוא הובא לבית משפט השלום בפתח תקווה ומעצרו הוארך בחמישה ימים. השופטת רבקה ארד קבעה בהחלטה כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר הקושר את תירם לביצוע העבירות המיוחסות לו.