ישראל הגיעה להבנות עם צבא ארה"ב על האצת פינוי המטוסים האמריקניים החונים בנתב"ג. כך הודיע משרד התחבורה. המהלך החדש צפוי להסיר את האיום בביטולם של יותר מ-200 אלף כרטיסי טיסה בחודשים יולי-אוגוסט, בזכות פינוי עשרות מטוסים מבסיס נתב"ג.