גבר מטקסס שינה את שמו ל-Literally Anybody Else ("פשוט כל מועמד אחר") והודיע כי הוא רץ בבחירות לנשיאות ארה"ב. מטרתו היא לבטא את המיאוס שחשים אמריקנים רבים כלפי הנשיא ג'ו ביידן ויריבו דונלד טראמפ - שיתמודדו בנובמבר על הנשיאות, בשחזור של בחירות 2020.
הגבר בן ה-35, ששמו הקודם היה דסטין אביי, השיק קמפיין בחירות והציג את שמו העדכני ברישיון הנהיגה החדש שהונפק לו. "פשוט כל מועמד אחר" שירת בעבר בצבא ארה"ב, וכיום הוא מורה למתמטיקה בתיכון בפרברי דאלאס. בהשקת הקמפיין אמר שהוא מאמין שהציבור האמריקני -יותר מ-300 מיליון איש - מסוגל להצמיח מתוכו מועמדים מוצלחים יותר מטראמפ וביידן.
"אמריקה לא צריכה להיות תקועה ולבחור בין 'מלך החובות' לגבר בן 81", הוא הוסיף, והסביר שהחליט לשנות את שמו ולרוץ לנשיאות כדי לבטא את התחושות של האמריקנים שמאסו בשתי המפלגות הגדולות ובמאבקי הכוחות הבלתי פוסקים בין הדמוקרטים לרפובליקנים - על חשבון האזרחים.
"במשך זמן רב מדי האמריקנים היו קורבן של מפלגות שמעדיפות את הנאמנות המפלגתית על המשילות. בואו נשלח מסר לוושינגטון ונאמר להם - 'או שתייצגו, או שתוחלפו'", הוא אמר.
כדי ששמו יופיע בפתקי ההצבעה בקלפיות במדינת טקסס, "פשוט כל מועמד אחר" זקוק לאסוף עד חודש מאי 113,000 חתימות. הוא מודע לכך שהתרחיש אינו ריאלי. "יהיה מאוד קשה לעשות את זה, אבל לא בלתי אפשרי", הוא אמר.
"התקווה שלי היא שבקלפי יופיעו השמות 'דונלד טראמפ' ו'ג'ו ביידן', ולידם 'פשוט כל מועמד אחר'", אמר. במידה ולא ישיג את כמות החתימות הדרושה, הוא מבקש מהמצביעים לרשום את שמו על פתקי ההצבעה ולמחות נגד הדמוקרטים והרפובליקנים.