13 בני אדם נהרגו ו-66 נפצעו, בפיצוץ שאירע אתמול במפעל ראס לפאן. כך עדכן סעד אל-כעבי, שר האנרגיה של קטאר, שציין כי מדובר בתאונה ולא בחבלה מכוונת, ושהגורמים לפיצוץ בבדיקה. הוא הוסיף שמתקני האנרגיה של קטאר ונמל ראס לפאן לא הושפעו מהשריפה, וגם לא ייצוא הגז הטבעי של המדינה.