בני משפחה מהיישוב נחף שליד כרמיאל טוענים כי שוטרים תקפו אותם בביתם לפני כעשרה ימים, ריססו אותם בגז מדמיע וגרמו להם לחבלות - כאשר ניסו לפרוץ בכוח לבית במטרה להשיג תיעוד ממצלמות האבטחה במקום, של אירוע ירי שהתרחש בסמוך.
אחת מבנות המשפחה סיפרה על העימות עם השוטרים: "לפני מספר ימים נורה אדם ונפצע באורח בינוני ביישוב. כמה שוטרים הגיעו לביתנו, כשאחד מהם הזדהה כקצין האחראי, ושאל היכן אב המשפחה. האב הזדהה בפניו, והשוטר דחף את הדלת בכוח ללא רשות. אחי סגר את הדלת, ושאל את הקצין על הסיבה להגעתם. הקצין שאל את אחי 'למה אתה תוקף אותי?', למרות שלא תקף אותו כלל".
3 צפייה בגלריה
הצעיר שהותקף בבית משפחתו על ידי שוטרים בכפר נחף
הצעיר שהותקף בבית משפחתו על ידי שוטרים בכפר נחף
"חייגו למוקד 100, סיפרו להם שהמשטרה תוקפת אותם, אבל ניתקו להם את השיחה". בן משפחה שהותקף
"תוך דקה", סיפרה בת המשפחה, "הם הכו את אבי ואחי עם אלות ופנסים וריססו אותם בגז מדמיע, ממש בסמוך לבית. אבי ואחי הצליחו להיכנס לבית ולסגור את הדלת, אך השוטרים הביאו סולם וניסו לפתוח את הדלת הראשית והאחורית ואת חלון המקלט. אחי בן ה-17 חייג למוקד 100 וסיפר להם שהמשטרה תוקפת את המשפחה, אך במוקד ניתקו את השיחה. אחרי שהמשיכו בניסיון לפרוץ את הדלת, אבי פתח להם אותה ונענה בריסוס גז מדמיע בתוך הבית. הם התחילו לתקוף את כל מי שהיה בבית, עד שלחלק מהם ירד דם". היא טענה עוד: "הם תקפו את אחי הסובל מפיגור שכלי, ושברו לאח אחר את הטלפון כי הוא תיעד את מה שהתרחש".
"אמא שלי החזיקה בידיה את התינוק שלי, בן שנה וחודשיים. היא ביקשה מהם להתרחק ולהפסיק את המכות, אבל שוטר היכה אותה בפניה, שבר לה שן, ושניהם נפלו על הרצפה. הם דרכו על פניה ועל גבה, כל זאת כשהיא מבקשת מהם להפסיק", הוסיפה בת המשפחה. "אחותי, בת 10, התעוררה משנתה והתקשתה לנשום בגלל הגז המדמיע. היא רצתה להרים את הילד שלי, שבכה על הרצפה, אבל שוטר דחף אותה. שוטרים הרביצו לאחי, שברו לו ארבע שיניים ואצבע. הם גררו את האחים שלי אל מחוץ לבית ואזקו אותם. אחות אחרת חזרה מהעבודה, וכשראתה את אחיי האזוקים ניסתה להתקרב אליהם, אך השוטרים דחפו אותה בחוזקה".
3 צפייה בגלריה
הצעיר שהותקף בבית משפחתו על ידי שוטרים בכפר נחף
הצעיר שהותקף בבית משפחתו על ידי שוטרים בכפר נחף
"התחילו לתקוף את כל מי שהיה בבית". הרצפה המוכתמת בדם בבית המשפחה
התקיפה, לטענתה, לא הסתיימה שם: "שוטר נכנס למטבח, הוציא סכין פירות וטען שאמא שלי נתנה את הסכין לאחי הסובל מפיגור שכלי כדי לתקוף שוטרים. הם המשיכו להכות את אבי ואת אחותי, ולאחר מכן נכנסו שוב לבית והחרימו את מכשיר ה-DVR (מכשיר הקלטה, ח.ש) המחובר למצלמות האבטחה". כשבעלה של דודתי הגיע לבית לראות מה קורה, הם תקפו אותו ושברו לו את הטלפון והמשקפיים. הוא אמר להם שהוא לא רואה טוב, והם ענו לו 'אתה יכול גם לא לראות כלום'".
הבת המשיכה: "המשטרה עצרה את אבי, בעלה של דודתי והאחים לאחר שאזקו אותם ברגליהם ובידיהם, וגררו אותם ברגל, מרחק של כ-500 מטרים עד לזירת הירי. השוטרים עצרו אותם לשלושה ימים ושחררו אותם. הם ניסו לטפול אישום על אחי על נשיאת הסכין, אבל אמא שלי הכחישה זאת בחקירתה ואמרה שאם זה היה נכון, השוטרים היו יורים בו".
"חבל שהשוטרים התנהגו באופן כל כך אכזרי ותוקפני", תקפה בת המשפחה את התנהלותם. "הם פעלו באלימות קיצונית, גרמו לפציעות ועוררו פחד בקרב ילדים כדי להשיג תיעוד ממצלמות אבטחה. היה אפשר לפנות אלינו בכבוד, לא להשתמש באלימות חמורה. שוטרים כאלו צריכים להיענש".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת דיווח על פצוע ירי, הוזעקו שוטרים למקום ופתחו בחקירה. סמוך לזירת האירוע, בבית באזור נמצא מכשיר תיעוד (DVR), השוטרים פנו אל בני הבית במטרה לקבל גישה למכשיר אך נתקלו בהתנגדות, כך שנאלצו להיכנס למבנה תוך שימוש בכוח סביר מחשש לשיבוש ראיות. במהלך הטיפול באירוע, נפצעו מספר שוטרים, ונעצרו חמישה מעורבים. החקירה נמשכת".