ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להסכם המסגרת שנחתם בין ישראל ללבנון בוושינגטון, ואמר כי "משא ומתן ממושך, והיום הוא נשא פרי". לדבריו, "הדבר החשוב ביותר הוא שקודם כל ישראל נשארת ברצועת הביטחון בדרום לבנון. זה הישג גדול, ואנחנו מקיימים אותו כל עוד חיזבאללה לא פורק מנשקו, כל עוד נשקפת סכנה למדינת ישראל. זו גם מכה גדולה לאיראן. ובעצם ישראל, לבנון וארצות הברית אומרות להם - זה לא עניינכם. אנחנו שומרים כל הזמן על אזור הביטחון המקורי מחוץ לטווח הנ"ט. הדבר הנוסף הוא כמובן שאנחנו מאפשרים לצבא לבנון להתחיל להתארגן לתפוס שטח. אנחנו עושים שני אזורי פיילוט. שניהם בהמלצת צה"ל".