האבוקות בהפגנה הובילו למבוכה דיפלומטית: במהלך הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים אמש (יום ג') מול ביתו של בעלי הקבוצה משה חוגג ברחוב רמז בתל אביב הושלכו רימון הלם ואבוקות לעבר הבניין. אחת האבוקות פגעה בחלון דירתה של שגרירת קרואטיה בישראל וסלה מרדן קוראץ', ונזק נגרם לקיר זכוכית בדירתה. האוהדים מפגינים במחאה על ההתנהלות המקצועית והכלכלית של חוגג ודורשים ממנו למכור את הקבוצה.
ממשרד החוץ נמסר כי ראש הטקס במשרד החוץ גיל השכל שוחח עם השגרירה שביתה ניזוק קלות מהחזיז בהפגנה נגד חוגג. במשרד החוץ אמרו כי הם נמצאים בקשר עם המשטרה כדי למנוע הישנות פגיעה במגורי שגרירים ודיפלומטים. בשיחה אמרה השגרירה כי היא "בסדר גמור".

2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
ההפגנה אתמול מול ביתו של משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיב: "האירוע החריג שהתרחש אמש מדאיג ומטריד. אני מגנה בתוקף כל אירוע אלימות מכל סוג, במגרש ומחוצה לו. אני בטוח כי המשטרה תאתר את המתפרעים ותפעל כדי למגר את מגפת האלימות הקשה".
ראש קבוצת הידידות ישראל-קרואטיה, חברת הכנסת שרון רופא-אופיר, שוחחה עם השגרירה ואמרה כי מדובר בחציית קו אדום: "רק בנס לא הייתה פגיעה בנפש. הפגנה היא זכות יסוד במדינה דמוקרטית, אבל נעשתה כאן עבירה פלילית חמורה".
השגרירה הודתה לחברת הכנסת על הדאגה וציינה כי ישבה בסלון בעת שהזיקוק פגע בביתה. היא הוסיפה כי בעוד היא מכבדת את זכותם של האוהדים להפגין, היא מצפה שהמשטרה תמנע תקריות מסוכנות מסוג אלו.
חוגג, בעלי המועדון שנעצר לפני חודשיים בחשד לעבירות מין, מרמה במאות מיליוני שקלים, והונאת משקיעים, אמר למקורביו לאחר ההפגנה: “אם מישהו היה במרפסת, הוא עלול היה למות. השכנה שלי שגרירה של מדינה והיא לא מפסיקה לבכות”.