חבר הפרלמנט הלבנוני מטעם חיזבאללה, חסן פדלאללה, פרסם הצהרה על חתימת הסכם המסגרת בוושינגטון, וכתב: "אנחנו מאשרים מחדש את עמדת חיזבאללה הדוחה את המשא ומתן הישיר עם האויב הישראלי. אנחנו מזהירים מפני המסלול הפוליטי והביטחוני של המשא ומתן, שחותר תחת ריבונות לבנון וגורם לפילוגים פנימיים מסוכנים. אנחנו קוראים לרשויות לנטוש את דרך המשא ומתן הישיר ואת כל ההחלטות שקיבלו נגד העם".