2 צפייה בגלריה
חוסין רבאיעה ההרוג בתאונה ביער צ'רצ'יל
חוסין רבאיעה ההרוג בתאונה ביער צ'רצ'יל
חוסין רבאיעה ההרוג בתאונה ביער צ'רצ'יל
חוסין רבאיעה (30), תושב נצרת, נהרג הבוקר (שבת) לאחר שהידרדר והתהפך עם רכבו לוואדי ביער צ'רצ'יל סמוך לנוף הגליל. צוות מד"א קבע את מותו במקום. מתחילת השנה נהרגו 144 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ.
בשעה 05:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על רכב שהידרדר והתהפך כמה פעמים לוואדי ביער צ'רצ'יל. "בעומק הוואדי ראינו רכב מעוך לאחר שהתהפך מספר פעמים", אמר פרמדיק מד"א קובי ביבי. "ראינו גבר בשנות ה-30 שוכב מחוץ לרכב כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
התאונה סמוך למחלף השבעה, אתמול
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אתמול צעירה כבת 30 נהרגה וצעיר בן 22 נפצע באורח קשה בתאונת אופנוע עצמית בכביש 4, סמוך למחלף השבעה. לפי הדיווח במד"א, השניים שרכבו על האופנוע החליקו בכביש במחלף שליד בית דגן. המשטרה מסרה כעבור זמן קצר כי היא חוקרת את נסיבות התאונה.
הדיווח הראשוני על התאונה אתמול התקבל בשעה 15:59 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. "אופנוע עם שני רוכבים החליק בכביש 4 סמוך למחלף השבעה", נמסר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה של הצעירה בזירת התאונה, בעוד הצעיר פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא שבצריפין, והוא סובל מחבלה רב-מערכתית.