בית המשפט השלום בראשון לציון האריך הערב (יום שבת) בחמישה ימים את מעצרו של צעיר בן 29 שעבד באתר הבנייה בתל מונד שבו אותרה גופתה של פאטמה קטאווי (36) מהיישוב זמר. בין השניים הייתה היכרות מוקדמת, והצעיר חשוד ברצח לאחר תכנון ובקשירת קשר לביצוע פשע.
1 צפייה בגלריה
פאטמה קטאווי והחשוד ברצח
פאטמה קטאווי והחשוד ברצח
פאטמה קטאווי והחשוד ברצח
(צילום: מוטי קמחי)
גופתה של קטאווי נמצאה אתמול בבוקר במרתף של בית פרטי שנמצא בבנייה בתל מונד. אחד הקבלנים שעובד באתר מצא את הגופה והזעיק את המשטרה. החשוד טוען כי קטאווי באה לבקר אותו באתר, ואחרי שהלכה בישרו לו שנמצאה מתה.
חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי אספו ממצאים מהזירה ואף נגבו עדויות. גופתה של קטאווי הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך נתיחה וקביעת סיבת המוות.
סנגורו של החשוד, עו"ד יוסי אשכנזי, טען כי "מדובר בטרגדיה של צעירה שמעדה באתר הבנייה, נחבלה ונהרגה. החקירה תוכיח כי החשוד נעצר מעצר שווא". לדבריו, החשוד "הציע לחוקרים שיבדקו את הטלפון שמגובה בהודעות ביניהם. המנוחה נמצאה באתר בנייה, המדרגות שם לא מושלמות, האם המשטרה שללה את האפשרות שאולי המנוחה מעדה, נפלה ונהרגה?".
השופטת רבקה ארד הטילה צו איסור פרסום על זהות החשוד. "כרגע לא ניתן עדיין לשלול אפשרות שהמנוחה מעדה ועל מנת שלא לפגוע בשמו של החשוד שלא לצורך, ניתן צו איסור פרסום", אמרה.