1 צפייה בגלריה
תומר מור
תומר מור
תומר מור, חשוד שביצע עבירות מין בנערים שאימן
המשטרה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד תומר מור (37), מאמן הכדורגל שחשוד בביצוע עבירות מין בנערים וילדים שאימן. מור נחשד במעשה סדום בקטין מתחת לגיל 16, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 ומעשה סדום.
מההצהרה עולה כי הוא פגע לפחות בשלושה נערים ולטענת המשטרה קיימת אינדיקציה לנפגעים נוספים שסירבו לשתף פעולה. על פי החשד מור נהג "לאסוף" את הנערים בגן סאקר בירושלים, ולאחר שביסס איתם יחסי אמון ביצע את העבירות המיוחסות לו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים כדי להגיש את כתב האישום ונענתה בחיוב. השופט ציון סהראי קבע כי "היקף תיק החקירה מצדיק את ימי המעצר".
עורך דינו של החשוד: "שמו של מרשי ינוקה מכל חשד"
(צילום: חיים גולדיטש )

נציג המשטרה בדיון ציין כי "מדובר בעבירות שהתמשכו לאורך שנים רבות, בשלושה נערים שונים. הנער שפתח את הפרשה נפגע לראשונה ככל הנראה בגיל 6, והפגיעות המשיכו עד שהיה בן 17. למעלה מעשור. הנער האחרון ציין שאחת הפגיעות הייתה לפני שנתיים, ביום הפטירה של דייגו מארדונה. הוא זכר במדויק את היום".
עו"ד חן הולנדרעו"ד חן הולנדרצילום: יואב דודקביץ'
עורך הדין חן הולנדר המייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית מסר בתגובה: "ניסיון העבר מלמד שתיקים מהסוג הזה שמתחילים בקול תרועה רמה, לעיתים מסתיימים בקול ענות חלושה. למשטרת ישראל ידוע על התלונה כבר משנת 2020 ועולה השאלה מדוע החליטו לעצור את מרשי רק היום אנו נקבל את חומרי החקירה בקרוב ונוכל להתייחס לחשדות באופן קונקרטי תוך תקווה ששמו של מרשי ינוקה מכל חשד".