המשטרה מייחסת לתושב פתח תקווה (54) שלפי החשד תקף את אשתו (47) לעיני ילדיהם בגרזן עבירה של ניסיון רצח. כך התברר בדיון הבוקר (שני) בבית משפט השלום בעיר. מעצרו של הבעל הוארך בארבעה ימים נוספים, מצבה של האישה שמאושפזת בבית החולים בילינסון מוסיף להיות בינוני.
המקרה החמור אירע בדירת המשפחה ברחוב מחנה יהודה בשבת בבוקר. לפי החשד, במהלך ויכוח ובזמן שילדי בני הזוג בדירה, נטל הבעל גרזן ותקף את אשתו לעיני הילדים. בתם ניסתה לגונן על האם, ונחבלה בעצמה סביב העין. מצבה של הבת הוגדר קל והיא לא נזקקה לפינוי.
1 צפייה בגלריה
רחוב מחנה יהודה בפתח תקווה
רחוב מחנה יהודה בפתח תקווה
זירת התקיפה בפתח תקווה
מיד לאחר מעצר הבעל ייחסה לו המשטרה עבירות של תקיפת בת זוג הגורמת חבלה של ממש ופציעה כשהעבריין מזוין. ואולם, בדיון שנערך היום בבית המשפט החליטה המשטרה להחמיר את סעיף העבירה ולייחס כאמור לבעל ניסיון רצח.
לדברי נציג המשטרה, "מדובר במקרה חמור ביותר שבנס לא הסתיים בתוצאות חמורות ביותר. אם התקיפה הייתה חזקה יותר זה היה נגמר אחרת. הוא תקף את אשתו באכזריות רבה באמצעות הגרזן". פרקליטתו של הבעל, שמכחיש כי תקף את אשתו, ביקשה לשחררו בהרחקה לעיר אחרת לבדוק את מסוכנותו.
בית המשפט קבע כי הבעל יישאר מאחורי סורג ובריח. בהחלטה נקבע כי "העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילת מעצר מסוג מסוכנות, המתעצמת נוכח אופן ביצוע המעשה והשימוש הנטען בגרזן".
אם אישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560, או התקשרו בעצמכם. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, בערבית, ברוסית ובאמהרית.