נוסעי טיסת FZ1807 של חברת פליי דובאי מאיחוד האמירויות לישראל קיבלו אמש (יום שבת) הודעות מאיימות בטלפונים, ימים ספורים אחרי תקרית דומה בטיסה שעמדה להמריא מוונציה לנתב"ג. לצד האיום נשלחה גם תמונה של מטוס מרוסק, כפי שהיה גם בפעם הקודמת.
גם במקרה זו, כמו במקרים הקודמים, התמונות הועברו בעזרת כלי ה"AirDrop" של אפל - כך שרק בעלי אייפון קיבלו אותן. החברה התייחסה לכך כאל אירוע ביטחוני, הנוסעים הורדו מהמטוס והטיסה, שהייתה אמורה לנחות בנתב"ג אמש ב-23:45, המריאה באיחור ניכר של כשש שעות. בסופו של דבר הנוסעים נחתו בישראל ב-6 בבוקר.

1 צפייה בגלריה
ההודעות שקיבלו הנוסעים
ההודעות שקיבלו הנוסעים
המטוס המרוסק וההודעה שקיבלו הנוסעים מוונציה
ביום רביעי האחרון קיבלו נוסעי טיסת "וויז-אייר" מספר W6 5455 מוונציה לנתב"ג תמונה מ"הטלפון של מוסטפא", ובה נראה מטוס מרוסק עם הכיתוב "תל אביב בסכנה". שוטרים עלו על המטוס והורידו את הנוסע החשוד בשליחת התמונות, אזרח ישראלי. הוא עוכב על ידי המשטרה האיטלקית ויחד איתו ירדו מהמטוס גם בני משפחתו. בסופו של דבר המטוס המריא באיחור של שלוש שעות.
לפני שלושה חודשים אירע מקרה דומה בנתב"ג, אז מטוס שעמד להמריא לטורקיה הוחזר לטרמינל לאחר שתמונה של התרסקות מטוסים הופיעה בטלפונים של הנוסעים על סיפונו. הטיסה התעכבה בעקבות זאת כארבע שעות.
התמונות, שגם אז הועברו ב-AirDrop, כללו תיעוד התרסקות מטוס טורקי בהולנד בשנת 2009 והתרסקות משנת 2013 בסן פרנסיסקו. תשעה נוסעים שנחשדו במעורבות בהפצת התמונות, תושבי כפר סלמה שליד כרמיאל, הורדו מהטיסה לצורך חקירה.