1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה מעצר אזיקים
אילוסטרציה מעצר אזיקים
ארכיון
(צילום: Shutterstock)
פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום ברמלה כתב אישום נגד שהדי אזברגה (38), תושב לוד, בגין ביצוע מעשה מגונה באישה - לאחר שפרץ לדירתה בעיר.
מכתב האישום, שהגיש עו"ד דודי ענבר, עולה כי בתחילת החודש אזברגה פרץ לפנות בוקר לדירה שבה התגוררה האישה ביחד עם אחותה ואחייניה הנערים. על פי האישום, אזברגה פתח את החלון שלצד דלת הכניסה לדירה, נכנס לחדרה של הקורבן, פשט את בגדיו עד שנותר עירום - וליטף אותה בגבה וברגליה בעודה ישנה.
כתוצאה ממעשיו האישה התעוררה בבהלה וקראה לאחייניתה שישנה גם היא להגיע לחדרה. אזברגה ניסה להשתיק את השתיים, אך כשגילה שגם יתר הדיירים התעוררו הוא אסף את בגדיו ונכנס לשירותים. בשלב זה, לפי האישום, האישה ובני משפחתה הזעיקו משטרה, יצאו מהדירה ונעלו אותה מבחוץ - כך שאזברגה נותר בפנים עד שנעצר.
במקביל לכתב האישום, שמייחס לאזברגה ביצוע עבירות של התפרצות למקום מגורים ומעשה מגונה, הגיש עו"ד ענבר בקשה להארכת מעצרו, שבמסגרתה טען בין היתר: "מדובר במעשים חמורים הכוללים התפרצות באישון לילה אל תוך ביתם מבצרם של המתלוננים - מקום בו הם אמורים להרגיש בטוחים יותר מכל. זאת ועוד, המעשים המגונים בוצעו באישה תוך שהמשיב מנצל את העובדה כי זו ישנה, ולאחר שהוא פושט את בגדיו בתוך חדרה ונותר עירום לחלוטין - ללא ספק סיטואציה מבעיתה ומסוכנת כאחד".