לשכות המסחר של ישראל-יוון וישראל-קפריסין קיימו אתמול מפגש טרילטרלי במלון בראון Bobo בתל אביב, בהשתתפות למעלה מ-170 אנשי עסקים, דיפלומטים ובכירים משלוש המדינות. המשתתפים דנו בהזדמנויות במזרח הים התיכון בתחומי האנרגיה, התשתיות, הסייבר והמסחר. מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי גלעד שדמון חתם על מזכר הבנות אסטרטגי מול רשויות הסייבר והממשל הדיגיטלי ביוון ובקפריסין. בלשכות המסחר ציינו כי המפגש מבטא את החשיבות הגוברת של שיתוף הפעולה האזורי במזרח הים התיכון, ואת הפוטנציאל הרב הקיים בחיבור בין המגזר העסקי, המדיני והאזרחי בישראל, יוון וקפריסין.




