לשכות המסחר של ישראל-יוון וישראל-קפריסין קיימו אתמול מפגש טרילטרלי במלון בראון ‏Bobo‏ ‏בתל אביב, בהשתתפות למעלה מ-170 אנשי עסקים, דיפלומטים ובכירים משלוש המדינות. ‏המשתתפים דנו בהזדמנויות במזרח הים התיכון בתחומי האנרגיה, התשתיות, הסייבר ‏והמסחר. מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי גלעד שדמון חתם על מזכר הבנות אסטרטגי ‏מול רשויות הסייבר והממשל הדיגיטלי ביוון ובקפריסין. בלשכות המסחר ציינו כי המפגש ‏מבטא את החשיבות הגוברת של שיתוף הפעולה האזורי במזרח הים התיכון, ואת הפוטנציאל ‏הרב הקיים בחיבור בין המגזר העסקי, המדיני והאזרחי בישראל, יוון וקפריסין.‏