רואי שושן, בן 12 מהיישוב פוריה עילית, נהרג בצהריים (שלישי) בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח סמוך לקיבוץ אלומות במועצה האזורית עמק הירדן. הילד פונה במצב אנוש לבית החולים פוריה בטבריה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מורדי, אביו של הילד, נפצע בתאונה באורח בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבת התאונה. רואי יובא למנוחות מחר בשעה 14:15 בבית העלמין בפוריה עילית.
4 צפייה בגלריה
רואי שושן
רואי שושן
רואי שושן
(באדיבות המשפחה)
"זהו אובדן שלא ניתן להסביר", אמר דודו של רואי. "ילד מדהים שנקטף בגיל 12. כולנו מתקשים להאמין. ילד מקובל, פופולרי מאוד, אהוב מאוד. האימא פשוט שבורה, אסון כזה לפני חג - אי אפשר לתאר. רואי היה בן זקונים יקר ואהוב אחרי שלושה אחים - שני אחים ואחות".
המועצה האזורית הביעה השתתפות בצער משפחת שושן. "מאז היוודע בשורת האיוב, מלווה המועצה את המשפחה והיישוב ומעניקה את כל הסיוע הנדרש. תלמידי כיתתו של רואי יתכנסו בבית החינוך דגניה לצד הוריהם לשיחה עם הצוות החינוכי והטיפולי. ביישוב פוריה עילית יתכנסו התושבים למעגל שיח עם צוות מקצועי מטעם המועצה מאגפי הרווחה והחינוך בליווי פסיכולוג. זהו יום קשה וכואב לעמק. יהי זכרו של רואי ברוך".
4 צפייה בגלריה
הזירה סמוך לאלומות
הזירה סמוך לאלומות
זירת התאונה סמוך לקיבוץ אלומות
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
4 צפייה בגלריה
רואי שושן
רואי שושן
"ילד מדהים שנקטף בגיל 12"
(באדיבות המשפחה)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן בשעה 15:12. חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועים מורן אבו שקארה ואביעד עמר סיפרו: "כשהגענו לשטח ראינו טרקטורון הפוך ובסמוך אליו שכבו הפצועים.
"הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ועם חבלה רב-מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. האב טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים".
מותו של הילד נקבע כאמור בבית החולים פוריה. משם נמסר: "הילד הגיע במצב אנוש תוך כדי החייאה. כל מאמצי הצוות הרפואי להצילו לא צלחו. האב הגיע במצב בינוני, בהכרה, עם פגיעות גפיים. אנחנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".
4 צפייה בגלריה
הזירה בדיר אל אסד
הזירה בדיר אל אסד
זירת התאונה בדיר אל-אסד
(צילום: חיאן)
במקביל, ודפה אסדי (76) נהרגה בהתנגשות רכב בגדר בטון ביישוב דיר אל-אסד בגליל. צוותים של ארגון חיאן קבעו את מותה, ובמקביל פינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה אישה בת 42 וילדה בת 4 שנפצעו באורח בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.