2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת משה דיין בה התחשמל צעיר בן 20
תחנת רכבת משה דיין בה התחשמל צעיר בן 20
תחנת הרכבת בראשון לציון
נער בן 15 נפצע אמש (רביעי) באורח קשה לאחר שהתחשמל ונפל מגג קרון רכבת בתחנת משה דיין בראשון לציון. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים ספרא לילדים בשיבא תל השומר עם חבלות וכ-80% כוויות בדרגות ב' ו-ג', בעיקר בצוואר ובבית החזה. הנער הגיע לטיפול נמרץ בהכרה מלאה, אך הוא הורדם והונשם עקב כמות הכוויות בגופו.
מרכבת ישראל נמסר כי הנער טיפס על הקטר שחנה בתחנה והתחשמל. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא עלה לקרון כדי לבצע תרגיל של הספורט האתגרי "פארקור" בקפיצה ממנו, וכשהיה עליו ככל הנראה נגע בכבל מתח גבוה והתחשמל.
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 23:42. "ראינו ברציף סמוך לקרון רכבת נער כבן 15 שוכב כשהוא בהכרה מלאה, כאוב וסובל מחבלות ומכוויות מפושטות בכל הגוף", סיפר פרמדיק מד"א עודד שינקמן. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וטיפול תרופתי לכאב ופינינו אותו בדחיפות ליחידת הכוויות בבית החולים כשמצבו קשה ויציב".
2 צפייה בגלריה
צעיר מראשון התחשמל בתחנת הרכבת משה דיין
צעיר מראשון התחשמל בתחנת הרכבת משה דיין
צוותי מד"א בתחנת הרכבת, בתקרית שאירעה לפני כשבעה חודשים
לפני כשבעה חודשים, באותה תחנה בראשון לציון, צעיר בשנות ה-20 לחייו התחשמל ופונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון לאחר שעסק ב"פארקור" במקום, ונגע בכבלי החשמל. חובשים ופרמדיקים של הארגון פינו את הצעיר לבית חולים אחרי שביצעו בו פעולות החייאה שבמסגרתן ניתנו לו שש מכות חשמל במכשיר מפעם (דפיברילטור).
פארקור הוא ספורט אתגרי שהפך ללהיט ברחבי העולם. המטרה היא להגיע מנקודה לנקודה במהירות הגבוהה ביותר, תוך טיפוס על מתקנים או בקפיצות באוויר. בישראל קיימת קהילה לא קטנה של "פארקוריסטים".