חג פורים רק החל, והנפצים כבר גורמים לפצועים: נער בן 17 נפצע בפניו אמש (שני), לאחר פיצוץ נפצים ברחובות. הוא פונה לבית החולים קפלן, ומצבו מוגדר בינוני. בתיעודים מאלעד ובני ברק נראו יידויים בלתי פוסקים של נפצים וזיקוקים, ופחי אשפה שהחלו לבעור בעקבות זאת. בבני ברק בלש משטרתי אף שלף אקדח בעקבות ירי זיקוקים לעבר אזרחים. צפו בתיעודים של החגיגות הבלתי-אחראיות.
הדיווח על הפציעה ברחובות מנפץ בערב חג פורים התקבל בשעה 19:15 במוקד מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן נער בן 17 במצב בינוני עם חבלה בפנים.
2 צפייה בגלריה
נערים משחקים עם זיקוקים באלעד
נערים משחקים עם זיקוקים באלעד
זיקוקים באלעד
2 צפייה בגלריה
בלש שולף אקדח בבני ברק בעקבות רעש נפצים
בלש שולף אקדח בבני ברק בעקבות רעש נפצים
בלש שולף אקדח בבני ברק בעקבות ירי הזיקוקים
(צילום: נתנאל יצחקוב)
ככל הנראה הנפץ התפוצץ בעת שהיה סמוך מאוד לעינו של הנער. הוא הועבר לבית החולים תוך שהוא סובל מדימום מהעין, והוכנס לניתוח חירום במטרה להציל את עינו.
חובש בכיר במד"א שרון שלום סיפר: "הייתי בבית כששמעתי רעש של פיצוץ נפצים מהרחוב. מספר רגעים לאחר מכן רצו אליי ילדים וקראו לי לעזור לנער שנפצע בפנים וסבל מחבלה מדממת. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימום ופינינו אותו באמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו יציב".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל האדום
פורסם לראשונה: 22:04, 06.03.23