במקביל לדיווחים על הסופה הארקטית שמקפיאה את ארה"ב, בתקשורת האמריקנית הקדישו גם זמן לדיווח על סיפור מפליא למדי מאינדיאנה: שני שוטרים שהשתתפו בחיפושים אחרי תינוק בן חמישה חודשים שנחטף, מצאו אותו שלושה ימים לאחר החטיפה כשהחליטו לנוח מעט ולאכול בפיצרייה – שמחוצה לה הבחינו לפתע במכונית גנובה שבה שהה לבדו התינוק.
3 צפייה בגלריה
קייסון תומאס תינוק שנחטף ב אוהיו ארה"ב אוהיו ואותר בחיים אחרי 3 ימים ב אינדיאנה
קייסון תומאס תינוק שנחטף ב אוהיו ארה"ב אוהיו ואותר בחיים אחרי 3 ימים ב אינדיאנה
התינוק קייסון תומאס לאחר שאותר. "העיניים שלו היו פתוחות לרווחה"
(צילום: המשטרה בארה"ב)
קייסון תומאס הקטן נעלם יחד עם אחיו התאום קייר כשהמכונית שבה שהו נגנבה ביום שני בערב בעיר קולומבוס, אוהיו: אמם של השניים השאירה את המנוע דולק כשיצאה לאסוף הזמנת אוכל, וכשחזרה גילתה שהמכונית נעלמה. קייר, התינוק השני שנחטף, נמצא נטוש בבוקר שלמחרת סמוך לשדה התעופה בעיר דייטון שבאוהיו, אבל המכונית וקייסון לא היו שם.
החיפושים אחר התינוק החטוף נמשכו עד יום חמישי, ובצהריי היום נעצרה האישה שחשודה בגניבת הרכב ובחטיפת הילדים, צעירה בת 24 בשם נאלה ג'קסון, אבל גם אז הרכב והתינוק לא אותרו. בשלב זה כבר גברה הדחיפות במבצע החיפושים, הן בשל הזמן הרב שחלף והן בשל העובדה שהסופה הארקטית שכעת פוקדת את ארה"ב החלה באותן שעות להגיע לאזור.
3 צפייה בגלריה
קייסון תומאס ואחיו התאום קייר שנחטפו ב אוהיו ארה"ב ואותרו בחיים
קייסון תומאס ואחיו התאום קייר שנחטפו ב אוהיו ארה"ב ואותרו בחיים
קייסון ואחיו התאום קייר, שנעלם אף הוא אבל אותר נטוש לפניו
(צילום: המשטרה בארה"ב)
שוטרים חיפשו אחרי תומאס באזור נרחב, גם במדינה השכנה אינדיאנה – שם אותר התינוק. השוטרים שמצאו אותו הם ריצ'רד אל ושון אנדרסון ממשטרת אינדיאנפוליס, השוכנת במרחק של כ-280 ק"מ מקולומבוס, שם נחטף קייסון. הם סיפרו לערוץ הטלוויזיה המקומי WBNS-TV כי לקראת סוף המשמרת שלהם, שאת רובה הקדישו לחיפושים אחרי התינוק, הם החליטו לנוח מעט ולאכול במסעדת הפיצות "פאפא ג'ונס".
שם, מחוץ למסעדה, הם הבחינו במקרה בהונדה אקורד השחורה שנגנבה. בפנים ישב קייסון. "היינו צריכים לשחרר קצת לחץ בגלל שהיינו מאוכזבים מכך שלא מצאנו אותו", סיפר אנדרסון, "ואז אלוהים פתח את שערי גן עדן וכמעט שם אותו בידיים שלנו". שותפו, אל, סיפר כי אף שהתינוק היה קר למגע – הוא היה ער וזז בכוחות עצמו. "העיניים שלו היו פתוחות לרווחה, והוא פשוט התבונן בהכול". התינוק ככל הנראה שהה לבדו במכונית במשך זמן רב: עובד במסעדה שם סיפר לתקשורת המקומית כי הבחין במכונית חונה במקום כבר ביום שלישי בבוקר.
3 צפייה בגלריה
נאלה ג'קסון שחשודה בחטיפה של קייסון תומס תינוק ב אוהיו ארה"ב
נאלה ג'קסון שחשודה בחטיפה של קייסון תומס תינוק ב אוהיו ארה"ב
נאלה ג'קסון, שהואשמה בחטיפה וגם ביריקה על השוטרים
(צילום: המשטרה בארה"ב)
קייסון פונה לבית חולים, ומשפחתו מסרה בסוף השבוע כי מצבו טוב וכי הוא צפוי להשתחרר משם עד חג המולד, כלומר היום. סבתו של התינוק, לה-פונדה תומאס, תיארה את מציאתו כ"נס חג המולד", ולדבריה החג הזה יהיה "הטוב ביותר אי-פעם". הסבתא סיפרה לאחד מערוצי הטלוויזיה באוהיו כי התרגשה מאוד גם מהעובדה שהמוני מתנדבים סייעו בחיפושים אחר התינוק, וציינה כי כאשר קיבלה את ההודעה שנכדה אותר בחיים, היא בכתה "דמעות של אושר".
החשודה שנעצרה, נאלה ג'קסון, הינה לפי הדיווחים דרת רחוב שבעבר כבר הסתבכה עם החוק והואשמה גם בעבירה של הזנחת ילדים. היא מואשמת כעת בשתי עבירות של חטיפה וכן בעבירה של "תקיפה באמצעות נוזל גוף", כיוון שירקה על השוטרים לאחר מעצרה.