תיעוד חריג: ארבעה חברים בארגון פשע גדול בחברה הערבית נעצרו בלילה שבין חמישי לשישי בתום מרדף, בחשד שהיו בדרכם לחסל יריב כנקמה על אירוע ירי מוקדם יותר השבוע בנצרת. עוברי אורח צילמו את שוטרי המחוז הצפוני עוצרים ביריות את המכונית ממוגנת הירי של החשודים ושוברים את חלונותיה. בתוכה נמצאו בין השאר רובי קלצ'ניקוב. צפו בתיעוד האירוע.
2 צפייה בגלריה
חוליית חיסול של ארגון פשע נלכדה  כשהם על פי החשד בדרך לביצוע רצח
חוליית חיסול של ארגון פשע נלכדה  כשהם על פי החשד בדרך לביצוע רצח
הפשיטה על רכב המתנקשים
2 צפייה בגלריה
נעצרו בדרך לחיסול בתגובה על רצח
נעצרו בדרך לחיסול בתגובה על רצח
חשוד אחרי המעצר
המרדף אחרי החולייה החל כשזוהתה בנצרת והסתיים סמוך לצומת המעונות בעפולה. במהלך הבריחה ירו השוטרים בגלגלי המכונית עד שנעצרה. בשלב זה הם השתלטו על כלי הרכב תוך ירי באוויר. בתוכו היו ארבעה גברים – בני 38, 30, 26 ו-19 - תושבי אום אל פחם, ג'לג'וליה ונצרת. מעצרם הוארך עד יום חמישי.
אחרי הארכת המעצר של החשודים אמר מפקד מחוז צפון של המשטרה, ניצב שוקי תחאוכה: "אנו רואים שוב שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות. אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, כולל אבדות בנפש. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע".
בתוך כך, הבוקר נרצח ביריות גבר כבן 40 באזור תעשייה בבאקה אל ג'רביה. הדיווח על הרצח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שעון בשעה 09:32, והצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותו של הקורבן במקום. זהו הרצח ה-223 השנה בחברה הערבית.