2 צפייה בגלריה
אקדחי המאבטחים שהוחרמו
אקדחי המאבטחים שהוחרמו
אקדחי המאבטחים שהוחרמו
ראש ארגון הפשיעה נמצא בבריחה, בינתיים נחקר חשד שאנשיו השתלטו על חברת אבטחה. שוטרי מחוז צפון החרימו באחרונה 11 אקדחים מחברת אבטחה בעקבות חקירה סמויה שהעלתה חשד ולפיו עובדיה מעניקים "שירות" לארגון הפשע של סמיר בכרי.
בכרי, שפעילות ארגונו מוכרת באזור העיר נצרת, הוא במקור תושב עזה. בשנים האחרונות דאג בכרי להתחזק בשטח ולצרף אליו עשרות "חיילים", כולם תושבי הצפון. הוא דרוש למשטרה ונמצא בבריחה. ברגע שייעצר - מתכוונת המשטרה לחקור אותו בגין כמה אירועי רצח. באחרונה עצרה המשטרה 16 חברים בארגון הפשיעה בכרי בעקבות סכסוך הדמים עם משפחת חרירי שגבה את חייהם של 21 בני אדם.
החקירה בנוגע לחברת האבטחה נפתחה לאחר שעלה חשד כי אנשיו של בכרי משתמשים במסגרת פעילותם הפלילית במאבטחים חמושים ברישיון. בהמשך התברר כי ארגון הפשע השתלט על חברת האבטחה והשתמש בחמושים לשמירה על ראשיו.
2 צפייה בגלריה
סמיר בכרי דרוש למשטרה
סמיר בכרי דרוש למשטרה
סמיר בכרי דרוש למשטרה
משטרת מחוז צפון העבירה המלצה דחופה למשרד לביטחון לאומי לשלול את רישיון הנשק של החברה ולהפסיק את עבודתה. בהתאם לכך החליט המשרד לבטל את רישיון החברה להחזקת נשק והעסקת מאבטחים חמושים.
מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה אמר: "שוטרי מחוז צפון פועלים בכל המישורים כדי להילחם בפשיעה האלימה בחברה הערבית תוך כדי שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי להגיע למקורות הנשק, תפיסה על חם וסיכול הפעילות הפלילית החל מפעילות רישוי, רשויות המיסים, תכנון ובנייה וחילוט הרכוש".

במקביל, שוטרי מחוז צפון קיבלו אתמול דיווח על ירי באזור מגורים מתוך רכב בעיר טמרה. עם קבלת הדיווח הבחינו השוטרים שהיו פרוסים בעיר ברכב שנמלט מזירת הירי. השוטרים פתחו במרדף אחר הרכב שבסיומו הצליחו לעצור את הנהג, תושב העיר בן 28.
בסריקות בציר הימלטות הרכב אותר אקדח יריחו שלפי החשד שימש את הנהג והושלך בעת מנוסתו. הצעיר נעצר לחקירה והיום האריך בית משפט השלום בעכו את מעצרו עד יום חמישי. מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני 367 אמצעי לחימה - 155 אקדחים, 105 רובים, 80 רימונים, 27 מטענים, עשרות מחסניות ותחמושת רבה.